Helaas is het een uurtje of 3 fietsen voor mij, beetje ver

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Poek schreef:Ik meld me ook! Ik zoek een bijrijdpaard rond Zeewolde. Ik ben bereid te betalen en te lessen. Ik heb nog geen advertentie, omdat ik ook nog een foto's heb![]()
Tja 2 weken terug had ik op marktplaats iets gevonden, dus meteen mailen. Meteen een mailtje terug dat ik mocht komen proef rijden. Ik wezen proefrijden en pony was wat vervelend. Pittige pony met veel karakter. Eigenaar vond dat ik het heel goed deed en wilde wel graag dat ik een maandje proef kwam doen. Vinden mijn ouders het té gevaarlijk, want ja ik kan wel hard vallen (ja ik ben nog steeds een beetje boos). Dus opnieuw weer opzoek. Ook in deze omgeving zijn verzorgpaarden schaars.
xMartJuH schreef:Poek schreef:Ik meld me ook! Ik zoek een bijrijdpaard rond Zeewolde. Ik ben bereid te betalen en te lessen. Ik heb nog geen advertentie, omdat ik ook nog een foto's heb![]()
Tja 2 weken terug had ik op marktplaats iets gevonden, dus meteen mailen. Meteen een mailtje terug dat ik mocht komen proef rijden. Ik wezen proefrijden en pony was wat vervelend. Pittige pony met veel karakter. Eigenaar vond dat ik het heel goed deed en wilde wel graag dat ik een maandje proef kwam doen. Vinden mijn ouders het té gevaarlijk, want ja ik kan wel hard vallen (ja ik ben nog steeds een beetje boos). Dus opnieuw weer opzoek. Ook in deze omgeving zijn verzorgpaarden schaars.
En als je afspreekt met je ouders dat je een bodyprotector om doet?
Dat je probeert op een compromis uit te komen met je ouders.
xMartJuH schreef:Je kan vragen of ze mee willen zodat ze kunnen zien dat het paard niet zo gevaarlijk is als dat ze denken.
Voor over halen weet ik verder niks. Ik zoek nog steeds DE methode om ouders over te halenMaar ben bang dat die niet bestaat.
Poek schreef:Nevadaboy schreef:Ik kan juist niemand vinden om mijn shetlander te berijden
Is er ook niemand die hem gewoon wil verzorgen? (dus niet rijden) Of is het de bedoeling dat ze echt rijden?