Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik wil gewoon een normaal (
) no nonsense persoon die haar 2/3 keer in de week (of desnoods 1 keer, daar zou ik al heel blij mee zijn) zou willen rijden. Hoef er ook echt geen bijdrage ofzo voor, en ze staat volpension dus klusjes zijn niet aan de orde. Maar ik heb al meerdere mensen gehad die dan een paar keer komen en weer afhaken. Als het ook maar een beetje lastig wordt stoppen ze. En even voor de beeldvorming, mijn paard is echt niet moeilijk - ik ben zelf nooit het manegeniveau ontstegen en ik kan haar ook aan
Ik dacht eerst dat het aan mij lag maar als ik dit topic lees lijkt dat dus wel mee te vallen
Toch uiteindelijk de knop omgezet omdat ik vroeger zo genoten heb. Juist dat stukje meedenken, waardering uiten en eens een leuk cadeautje in de kast leggen heb ik meegekregen van de eigenaren van mijn oude verzorgpaarden en dat is iets wat ik nu ook echt probeer.
Celebi schreef:De spoeling is erg dun kan ik je vertellen.. En ik snap het wel, het rijden is juist een zo leuk onderdeel.
Zag er net weer eentje voorbij komen. Twee meisjes van 11 en jonger. Zochten een paard waar ze elke dag mochten komen, springen, buitenrijden.. Dat zou ik echt nooit aandurven.
Anke schreef:Avalanche schreef:ik volg al een hele tijd in stilte, maar ik denk dat ik er nu een gevonden heb....... ze kwam bij een stalgenoot, maar die stopt, en ze is echt heel trouw.
Wat fijn ♥️
Poekkie schreef:Wat vinden jullie ervan als een bijrijder wat te pas en te onpas komt?