Ik ga weer op zoek naar een nieuw bijrijdpaard

Ook zou ik graag een mening willen hebben over bijdragen: ik heb gezegd: bijdrage afhankelijk van paard en mogelijkheden. Ik wil best bijdragen, maar vaak komt het erop neer dat je het paard traint terwijl je zelf betaalt en dat na een paar maanden het paard weer weg is. Zijn er andere manieren om dat te voorkomen? Ik doe daarom het liefst een bijdrage in de vorm van lessen, of als ik ook daadwerkelijk veel van het paard kan leren en/of heel veel vrijheid krijg. Is dat realistisch?
Dag allemaal,
Omdat mijn vorige bijrijdpaard verkocht is en ik de paarden erg mis en ben ik weer op zoek naar een leuk nieuw paard om mee aan de slag te gaan.
Wie ben ik? Ik heb jaren eigen paarden gehad en daarnaast nog allerlei soorten paarden bijgereden, van net zadelmak tot ZZ-licht. Mijn eigen merrie heb ik vroeger opgeleid van net zadelmak tot M met winst, maar daarna moest ik haar vanwege mijn studie helaas verkopen en ik heb nooit meer de kans gehad om verder te gaan in het wedstrijdrijden (wat ik wel erg jammer vind want ik vind het leuk). Ik ben 1.78 lang (met lange benen) en weeg 55 kilo. Ik heb een stille hand en heb oog voor loswerken, soepelheid etc.
Waar ben ik naar op zoek: Ik ben op zoek naar een leuk paard waar ik gemiddeld zo’n 2x per week lekker dressuurmatig mee aan de slag kan en dat ik aandacht kan geven. Omdat ik altijd graag wil blijven leren en verbeteren zou ik graag les kunnen nemen met het paard. Als wedstrijden tot de mogelijkheden behoren zou ik dat helemaal geweldig vinden, maar het is geen vereiste.
Wat kun je van mij verwachten: een ervaren bijrijdster met hart voor je paard en die zuinig is op je spullen. Uiteraard zijn de klusjes die erbij horen ook geen probleem. Ik ben serieus en betrouwbaar en alles is te overleggen: je kunt me ook altijd vragen eens een keer extra te komen als je het zelf te druk hebt. Ik werk in het onderwijs, dus buiten de schoolvakanties ben ik behoorlijk flexibel. In de schoolvakanties zal ik af en toe weg zijn. Bijdrage is afhankelijk van paard en mogelijkheden.
Denk je dat we een goede match kunnen zijn? Stuur dan gerust een berichtje! Je kunt me appen (...) of mailen (...).
Plus nog twee foto's erbij.