Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Sheran schreef:Dat was inderdaad het geval, het meisje in kwestie zou nog erg, erg veel begeleiding nodig hebben en ik had niet de tijd om haar dat te geven.
_Cowgirl schreef:Sheran schreef:Dat was inderdaad het geval, het meisje in kwestie zou nog erg, erg veel begeleiding nodig hebben en ik had niet de tijd om haar dat te geven.
Dan begrijp ik dat je de knoop doorgehakt hebt. Wennen aan elkaar is normaal, maar ik neem aan dat je iemand zoekt wegens tijdgebrek om zelf te trainen. Als je dan nog weken/maanden moet "sleutelen" kun je er net zo goed zelf op gaan zitten.
Sheran schreef:_Cowgirl schreef:
Dan begrijp ik dat je de knoop doorgehakt hebt. Wennen aan elkaar is normaal, maar ik neem aan dat je iemand zoekt wegens tijdgebrek om zelf te trainen. Als je dan nog weken/maanden moet "sleutelen" kun je er net zo goed zelf op gaan zitten.
Precies
Ik wil echt niets negatiefs zeggen over het meisje verder hoor, ze was erg aardig en verantwoordelijk. Maar ik vind het ook erg belangrijk dat mijn paard (met kissing spines) goed gereden wordt. En dat ik het gevoel heb dat ik ze met een gerust hart alleen kan laten. Bij mijn vorige verzorgster (die ook nog onervaren was) had ik wel dat gevoel, die had minder begeleiding nodig. Helaas is zij gestopt.
Annwfyn schreef:Van mij mag ze vaker komen!
Dit gaat helaas niet van haar kant en ja ik wil haar wel graag aanhouden.
Is een ontzettend lief meisje en kan enorm goed met mijn pony overweg.
Ze is nog jong en redelijk onervaren, dus vormbaar en dat vond ik ook belangrijk