Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? #1

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Loes1996

Re: Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 22:58

Bij mij komen ook redelijk wat aanbiedingen om pony's te rijden binnen, kennelijk toch een goede advertentie! Maar ik zit ook heel erg te twijfelen of het niet te ver is, want sja even twee keer per week 12 km fietsen en daarnaast ook nog school is wel veel...:(

kosseh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 23:17

Ik krijg niks binnen :( maarja enige waar ik het aangeef is hier en me onderschrift.

Is het 12 km heen en weer 12 terug pee keer? Dat is best ver namelijk en trekt meer energie van je dan je denkt.
Als het 12 in totaal is is het te doen, fiets dat elke dag naar school namelijk.

Loes1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 15:02

Ja precies 12 heen en weer. ja ik fiets elke dag 14 heen en weer naar school (in totaal) dus de afstand is het probleem niet, maar vind 12 heen en 12 terug beetje veel....want dan gaat mn mam er ook sowieso niet mee akkoord aangezien zij vind dat ik meeer tijd aan school moet besteden, dus t was zo van ja je mag opzich wel een pony, maar dan moet je er geen uren gaan hangen (wat toch wel gebeurd) maar als ik dan ook nog een uur heen en een uur terug moet fietsen sja...:(

heb nu mijn lijnen weer uitgegooid door op verschillende advertenties te reageren hoop dat er wat bij zit.

maar kosseh, waarom zet je het dan niet ook op marktplaats. facebook, twitter, etc?

x

Quiir

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 19:38

Ik ben van 0 naar 7 verzorgpaardjes gegaan :)
In omg. capelle weet ik nog wel wat verzorgadressen voor mensen die wat zoeken, maar ik weet niet of er iemand in de buurt woont die wat zoekt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 19:39

Ik zou even je OS veranderen, als je er toch al 7 hebt en schijnbaar niet meer op zoek bent. ;)

kosseh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 19:45

Loes1996, oo dan is het wel te doen toch, fiets je een beetje door red je het in 25min.
Mm wel lastig dat je er geen uren aan vast mag hangen. Zou dat wel kunne als je zegt dat je alleen gaat op de dagen dat je kort les hebt?

Ik mag geen advertenties zetten :(. Mag eigelijk niet opzoek naar verzorg paardje. Als het aan geboden wordt vinden me ouders het wel goed raar genoeg :(.

xVerax

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 19:56

Ik baal nog steeds een beetje dat ik met mijn vorige verzorgpaard gestopt ben, superleuk paard, maar die afstand..
Ouders konden niet vaak genoeg meer mee dus dan kwam ik zo een tijd niet.

Ben nu afentoe wat aan het kijken op de bokt markt of er nog een paard/pony dichtbij een bijrijder zoekt maar die zijn ook niet te vinden helaas.
Heb wel weer zin in meer tijd bij de paarden dan 1x per week..

Loes1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 23:38

Lossen 12 heen en dan weer 12 terug ik weet niet hoe hard jij fietst maar ik rijd geen 12 km in 25 min hoor haha:p

Loes1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 23:41

Oeps ipv lossen bedoeld ik natuurlijk kosseh (stomme Autocorrect :') )

kosseh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 08:22

Haha neee bedoelde 12 in totaal, 6 km in 25 min.

Ik kan snel fietsen maar 12 km in die tijd red ik niet :P

Had je post verkeerd gelezen, lezen blijft moelijk xD

Loes1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 08:27

o zo, haha nu ik mijn post na lees was het ook een beetje krom verteld van mij hhaha nee 12 in totaal had ik ook wel gedaan ja:P
heb nu heeeel misschien een paardje die ik mag verzorgen, niet op rijden ivm heupproblemen maar dat komt in de toekomst misschien nog wel...ben benieuwd!

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 19:48

Ik zoek voor mijn paardje ook nog steeds een bijrijder :D

JasperM

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-14 20:53

ik woon in Baarn en zoek er ook 1, gwn voor lol en borstelen. hopeloss

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-14 20:55

Wat bedoel je met 'gwn voor lol'? Komt niet echt serieus op me over, mocht ik een eigenaar zijn.

Ladyson

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-14 21:21

Tigra_ schreef:
Ladyson schreef:
Ik vind niet dat als de verzorgster niet betaalt, je dan zomaar op bepaalde dagen je paard kan "op eisen", tenzij je dit aan het begin hebt aangegeven uiteraard.

Ik hoef niet perse een betalende bijrijdster (geef ook altijd aan dat een goede bijrijdster belangrijker is dan het geld als ze naar de bijdrage vragen), maar een betalende bijrijdster gaat wel voor een niet-betalende (als ze vergelijkbaar zijn dan).

En waarom vind je dat het niet zou kunnen? De verzorger die dagen op gaat eisen terwijl ze gratis mag komen rijden die kan toch weer gelijk rechtsomkeert maken hoor bij mij dan.

Ik verwacht dat mijn bijrijdster komt op de afgesproken dagen, ik vind niet dat het iets vrijblijvends moet zijn. Ik hou mij aan de afspraken en andersom ook, op de dag zelf afzeggen (voor beide partijen) hoort daar niet bij.

Maar dat is uiteraard mijn mening.

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-14 21:34

ik meld me hier ook weer, heb 3 weken geleden een leuk verzorg paardje gevonden die ik mocht rijden en waar ik leuke dingen mee mocht doen.
Krijg ik gister opeens te horen dat ze iemand anders heeft gevonden zonder dat ik wist dat er nog iemand kwam kijken of hoe en wat ?
ik heb wel eerlijk gezegd dat ik er van baal en dat ze het had kunnen zeggen dat er nog iemand kwam kijken.
Hoe zouden jullie hier mee omgaan ?!

Tigra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-14 22:36

Ladyson schreef:
Tigra_ schreef:
En waarom vind je dat het niet zou kunnen? De verzorger die dagen op gaat eisen terwijl ze gratis mag komen rijden die kan toch weer gelijk rechtsomkeert maken hoor bij mij dan.

Ik verwacht dat mijn bijrijdster komt op de afgesproken dagen, ik vind niet dat het iets vrijblijvends moet zijn. Ik hou mij aan de afspraken en andersom ook, op de dag zelf afzeggen (voor beide partijen) hoort daar niet bij.

Maar dat is uiteraard mijn mening.

Dat mag uiteraard. Ik deel die mening niet. Blijft ten alle tijden mijn paard dus al bel ik een uur van te voren af moeten ze het daarmee doen. Netjes misschien niet maar dat moeten ze dan toch maar accepteren.

Tigra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-14 22:37

Chantaliiejj schreef:
ik meld me hier ook weer, heb 3 weken geleden een leuk verzorg paardje gevonden die ik mocht rijden en waar ik leuke dingen mee mocht doen.
Krijg ik gister opeens te horen dat ze iemand anders heeft gevonden zonder dat ik wist dat er nog iemand kwam kijken of hoe en wat ?
ik heb wel eerlijk gezegd dat ik er van baal en dat ze het had kunnen zeggen dat er nog iemand kwam kijken.
Hoe zouden jullie hier mee omgaan ?!

Hoe bedoel je precies? Jullie gaan nu met z'n tweeën het paard verzorgen? Heb je verder nog wat afgesproken dan?

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-14 15:26

Nee die nieuwe bijrijder gaat nu opeens dat paard verzorgen.
De eigenaar heeft mij dus niet laten weten dat er nog iemand kwam kijken naar het paard en kwam er dus pas mee toen ze had besloten dat die gene het paard nu opeens gaat verzorgen en mij dus eigenlijk dus niet meer nodig heeft

myk_en_shant

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-14 15:32

Niet netjes van de eigenaar, maar blijkbaar had het andere meisje meer capaciteiten dan jij en heeft ze misschien daarom haar gekozen.

Helaas gebeurd dit vaker, gewoon verder zoeken, wie weet kom je je droom verzorgpaard wel tegen.

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-14 15:37

ja wie weet kom ik die nog tegen maar de eigenaar had wel even mogen laten weten dat er nog iemand kwam kijken naar haar paard.
Maar goed nu op zoek naar een ander leuk paardje :D

myk_en_shant

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-14 15:42

Idd, maar het is gebeurd. En helaas zul je vaker teleurgesteld worden door de medemens. Dat is nou de harde werkelijkheid.
Maar niet bij de pakken neerzetten, kin omhoog en met volle moed doorgaan.

xLHHx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-14 19:27

Ik meld me denk ik ook maar weer aan...

Emmamelody

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-14 19:27

love_horse1 schreef:
Ik meld me denk ik ook maar weer aan...

Ook weer opzoek? :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-14 19:29

Maar het is toch nog helemaal niet zeker?