Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Tigra_ schreef:Ladyson schreef:Ik vind niet dat als de verzorgster niet betaalt, je dan zomaar op bepaalde dagen je paard kan "op eisen", tenzij je dit aan het begin hebt aangegeven uiteraard.
Ik hoef niet perse een betalende bijrijdster (geef ook altijd aan dat een goede bijrijdster belangrijker is dan het geld als ze naar de bijdrage vragen), maar een betalende bijrijdster gaat wel voor een niet-betalende (als ze vergelijkbaar zijn dan).
En waarom vind je dat het niet zou kunnen? De verzorger die dagen op gaat eisen terwijl ze gratis mag komen rijden die kan toch weer gelijk rechtsomkeert maken hoor bij mij dan.
Ladyson schreef:Tigra_ schreef:En waarom vind je dat het niet zou kunnen? De verzorger die dagen op gaat eisen terwijl ze gratis mag komen rijden die kan toch weer gelijk rechtsomkeert maken hoor bij mij dan.
Ik verwacht dat mijn bijrijdster komt op de afgesproken dagen, ik vind niet dat het iets vrijblijvends moet zijn. Ik hou mij aan de afspraken en andersom ook, op de dag zelf afzeggen (voor beide partijen) hoort daar niet bij.
Maar dat is uiteraard mijn mening.
Chantaliiejj schreef:ik meld me hier ook weer, heb 3 weken geleden een leuk verzorg paardje gevonden die ik mocht rijden en waar ik leuke dingen mee mocht doen.
Krijg ik gister opeens te horen dat ze iemand anders heeft gevonden zonder dat ik wist dat er nog iemand kwam kijken of hoe en wat ?
ik heb wel eerlijk gezegd dat ik er van baal en dat ze het had kunnen zeggen dat er nog iemand kwam kijken.
Hoe zouden jullie hier mee omgaan ?!