En ook nog als jij een merk zou zijn ERm.. in zo'n presentatie staat week 8, maar das vakantie Dus ik denk daarvoor.. Erm,, herkansen?
Woow, ik sliep zowat Ik ga eens kijken of ik zomaar uit mn hoofd een liedje kan spelen op mn keyboard...
Kijk wt ik tegenkom Foto van Shimmy Maar ik weet dat deze ook voor het failliesement van de manege is genomen..
Hij draagt wel een vreemd zadel Niet het gebruikelijke zwartfluwelen westernzadel..Zucht, ik mis Shimmy Op de foto zit een voormalig lesgenootje van me, zij is nu ook weg bij Hitland..
Hoe kom je dan aan die foto Jans? Wil je trouwens nog eens die link geven van die tekening van jou? Ik ben nu zegmaar de onderkant aan het afsnijden weet je wel, dat de gebouwen een onderkant krijgen, maar ik snap het niet!
Benner weer @ Shaar staat op iPost mn tekening En ik vond de foto op het profiel van een voormalig lesgenootje van me.. Ik ga ff keyboardpingelen
Was ik ook weer..Heb lekker gegeten Mag tot kwart voor 7/7 uur hier op bokt zitten en daarna toch echt weer verder met huiswerk