Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden, deel 4

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Jniena

Re: Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden, deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 20:04

fijn kiki1976! hopelijk heb jij je ideale bijrijder gevonden.
Ik heb helaas niks meer gehoord van beide meisjes... en voor de rest heeft er ook niet echt iemand gereageerd.

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 20:11

Vervelend Jniena!

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 20:16

Ik heb voor mijn shetlander 2 reacties gehad. Netjes teruggemaild,maar gewoon niks meer gehoord :?

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 20:20

Vreemd..
Is het al lang geleden dat je teruggemaild hebt? Niet iedereen checkt zijn mail namelijk dagelijks.. Al zou ik dat in zo'n geval wel doen..

Lianne86

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 23:41

Even dubbel nieuws gekregen.... Ze wil toch heel graag een paard om wedstrijden mee te rijden. Dus nu is het even afwachten hoe het straks allemaal gaat lopen, het gaat nog wel een hele tijd duren, maar de knoop is doorgehakt dat dat sowieso wel doorgaat...

mnkortleve

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 23:44

Zonde zeg dat er een paar helemaal niets terug gehoord hebben.
Lianne86 Toch wel leuk lijkt me zou graag mijn paard op wedstrijden zien lopen aangezien ik dat zelf niet doe.

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 23:45

_Cowgirl schreef:
Vreemd..
Is het al lang geleden dat je teruggemaild hebt? Niet iedereen checkt zijn mail namelijk dagelijks.. Al zou ik dat in zo'n geval wel doen..

Beide heb ik zaterdagavond gemailt. Tot op heden nog geen reacties.

Lianne86

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 10:41

mnkortleve schreef:
Zonde zeg dat er een paar helemaal niets terug gehoord hebben.
Lianne86 Toch wel leuk lijkt me zou graag mijn paard op wedstrijden zien lopen aangezien ik dat zelf niet doe.

Mjah de mijne was ze van plan uit te gaan brengen, weet ook niet of dat doorgaat, voor mij ook minder spannend ;) Maar ben benieuwd hoe het straks gaat als ze haar eigen wedstrijdpaard heeft, ze is echt ontzettend fanatiek, wat natuurlijk goed is...

En mjah, mijn pony is leuk voor der om der bij te doen, maar ze springt, mijn pony is niet echt de pony waarvan je zegt "wow, springpony" :') Meneer stopt nog al graag.. Dressuur zal ie de B/L nog wel kunnen, en daarna zal het ook lastiger voor hem worden, hij is de afgelopen 8 jaar alleen recreatief gereden en niet de meest werkwillige pony (hij doet het wel, maar hij wordt meer happy van een buitenritje ;) maar hij is liever lui dan moe.. Dus ze kan er echt wel iets mee, mag ze ook en voor haar is het natuurlijk een leuke tussenstap..

Maar soms een beetje bang dat het erg snel loopt ;) En dan afwachten hoe alles gaat :) Denk wel dat ze hem wil blijven rijden, nu rijdt ze ook meerdere paarden, maar is ook even kijken hoe het straks gaat, nu zit ze nog op school, vaak middag vrij etc. maar als ze straks stageloopt/werkt... Der eigen paard moet sowieso voor gaan, want die van mij kan ik eventueel ook gewoon zelf doen (haha dat klinkt erg, maar het is niet zo dat ik nu niet de tijd heb, meer dat ze hem gewoon serieus rijdt en dat dat wel goed voor hem is ;))

MD_Triumph

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 13:11

Pff.. zoveel reacties die serieus lijken te zijn, en dan toch niet serieus blijken te zijn :(
word er hopeloos van ;(

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 15:19

Vervelend MD_Triumph!

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 15:37

Hier is eindelijk mijn zoektocht voorbij!
Ik was even gestopt met het zoeken naar een verzorgster/bijrijder, maar sinds deze week toch wel weer een advertentie geplaatst.
Vind het toch fijner als Lyzet toch nét iets meer de aandacht krijgt. En dag erna had ik al een reactie!

Via pb/facebook & whatsapp, klikte eigenlijk goed, echt de eerste waar ik niet alles uit hoefde te trekken, die de verzorging belangrijker als het rijden vind, en ook vanuit haar kant klikte het eigenlijk al! Heel de week al, heb er zo'n zin in om te kijken! Alleen maar super fijn natuurlijk!

Zelf, vind ik het nog wel erg eng, om haar uit handen te geven, het is en blijft toch JOU paard, maar heb er wel heel erg veel vertrouwen in, en het klikte ook gelijk, dus dat is wel mooi!! :D Eerste paar keer gaan we nog even samen, en dan mag ze het helemaal zelf doen! :D

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 15:40

Fijn zeg xx_Lyzet! Hopelijk blijft het allemaal zo goed gaan. :D

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 16:12

Hoop het ook, heb er wel vertrouwen in!
Hoewel er waarschijnlijk wel wat mensen zullen zijn die zich ermee willen bemoeien, maar dan maak ik al snel duidelijk dat ze dat niet hoeven te doen! :) ... En zij zegt het dan ook eerlijk tegen me, dus komt helemaal goed!!! :)

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 16:16

Dat houd je toch wel op een stal, altijd mensen die zich er dan even mee willen bemoeien. Maar als jij gewoon met haar afspreekt dat ze zich daar niets van aan moet trekken komt het allemaal wel goed. :)

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 16:26

En dat is ook afgesproken, hihi! :D

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 16:26

Goedzo! Die afspraak heb ik ook met de eigenaren gemaakt hoor, dus vandaar. :D Leuk hoor! :)

MD_Triumph

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 21:32

_Cowgirl schreef:
Vervelend MD_Triumph!

Jaa echt zo vervelend!
alles al geprobeerd.. vorige keer hadden we echt binnen no time een nieuwe leaser
nu lijkt het niet te lukken :(

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 21:34

Heb je ook niet van sommige mensen gehoord wat hen tegenhield?

MD_Triumph

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 21:42

jup.. het geld.
Wat ik goed kan begrijpen hoor, maar dan weten ze het bedrag, en dan vinden ze het toch wel heel leuk enzo en dan denk ik oh dat is fijn! En dan na paar dagen hoor ik niks, dan vraag of ik of ze al iets meer weten en dan is het steeds: sorry doe het toch niet, het is te veel geld. Dan denk ik, denk daar dan eerst over na voordat je reageert.. Ik krijg zo steeds hoop dat ik iemand gevonden heb. Frustrerend :(

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 21:47

Is het geen optie om de leaseprijs iets te verlagen? Ik vind het persoonlijk ook aan de hoge kant gezien ik in mijn omgeving daar een eigen paard voor kan stallen inclusief hooi en stro.. Zeker in deze tijden zullen er maar weinig mensen zijn die zo'n bedrag per maand "over" hebben.

Natuurlijk krijg je er heel wat voor terug en heb je een paard met een hoog niveau waar je onwijs veel van kunt leren.

Christadk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 21:49

Ik had vandaag een afspraak met een meisje. Is niet komen opdagen en heeft geen bericht gestuurd. Moedeloos word ik er van!!

MD_Triumph

Kon dat maar! Dat kan ik helaas niet veranderen..
maar dat is nou eenmaal de halve leaseprijs die je daar moet betalen..
Wanneer je daar je paard zou stallen zou dit ook de prijs zijn die je betaald. Alleen dan het dubbele want nu is het de bedoeling dat de leaser de helft betaald in plaats van alles.

MD_Triumph

JastieHorse schreef:
Ik had vandaag een afspraak met een meisje. Is niet komen opdagen en heeft geen bericht gestuurd. Moedeloos word ik er van!!

Oh, ik weet hoe je je voelt... irritant he!

Christadk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 21:51

Heel irritant! Stop ook met zoeken.

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 21:52

JastieHorse schreef:

Jeetjemina zeg! Wat slordig..

MD_Triumph schreef:
Kon dat maar! Dat kan ik helaas niet veranderen..
maar dat is nou eenmaal de halve leaseprijs die je daar moet betalen..
Wanneer je daar je paard zou stallen zou dit ook de prijs zijn die je betaald. Alleen dan het dubbele want nu is het de bedoeling dat de leaser de helft betaald in plaats van alles.

Dat ligt dan aan de omgeving denk ik. :j