Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
mnkortleve schreef:Zonde zeg dat er een paar helemaal niets terug gehoord hebben.
Lianne86 Toch wel leuk lijkt me zou graag mijn paard op wedstrijden zien lopen aangezien ik dat zelf niet doe.
Maar ben benieuwd hoe het straks gaat als ze haar eigen wedstrijdpaard heeft, ze is echt ontzettend fanatiek, wat natuurlijk goed is...
Meneer stopt nog al graag.. Dressuur zal ie de B/L nog wel kunnen, en daarna zal het ook lastiger voor hem worden, hij is de afgelopen 8 jaar alleen recreatief gereden en niet de meest werkwillige pony (hij doet het wel, maar hij wordt meer happy van een buitenritje
maar hij is liever lui dan moe.. Dus ze kan er echt wel iets mee, mag ze ook en voor haar is het natuurlijk een leuke tussenstap..
En dan afwachten hoe alles gaat
Denk wel dat ze hem wil blijven rijden, nu rijdt ze ook meerdere paarden, maar is ook even kijken hoe het straks gaat, nu zit ze nog op school, vaak middag vrij etc. maar als ze straks stageloopt/werkt... Der eigen paard moet sowieso voor gaan, want die van mij kan ik eventueel ook gewoon zelf doen (haha dat klinkt erg, maar het is niet zo dat ik nu niet de tijd heb, meer dat ze hem gewoon serieus rijdt en dat dat wel goed voor hem is
) 
Eerste paar keer gaan we nog even samen, en dan mag ze het helemaal zelf doen!
... En zij zegt het dan ook eerlijk tegen me, dus komt helemaal goed!!!
Leuk hoor!
JastieHorse schreef:Ik had vandaag een afspraak met een meisje. Is niet komen opdagen en heeft geen bericht gestuurd. Moedeloos word ik er van!!
MD_Triumph schreef:Kon dat maar! Dat kan ik helaas niet veranderen..
maar dat is nou eenmaal de halve leaseprijs die je daar moet betalen..
Wanneer je daar je paard zou stallen zou dit ook de prijs zijn die je betaald. Alleen dan het dubbele want nu is het de bedoeling dat de leaser de helft betaald in plaats van alles.