Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
CoRiNa1983 schreef:Ik vind altijd dat als men geld vraagt voor rijden/verzorgen dan heb je als verzorgster/bijrijder ook meer inspraak als dat je niet mee betaald en gratis mag rijden/verzorgen, daarom zou ik ook nooit willen dat mijn verzorgster/bijrijder gaat mee betalen aan stalgeld, wel vind ik het normaal dat er gelest wordt op eigen kosten en dan minimaal 1 x per maand, vaker lessen mag altijd natuurlijk.
Lessen is ook in het voordeel van bijrijder/verzorgster want je wordt er zeker nooit stommer van.
ik betaal €20 per uur voor privéles aan huis, maar vind €27 per uur niet super veel.
Ondernemers vragen al snel €35 tot 40 per uur en dan heb ik het over de ondernemer in het algemeen.
Ladyson schreef:Ik vind niet dat als de verzorgster niet betaalt, je dan zomaar op bepaalde dagen je paard kan "op eisen", tenzij je dit aan het begin hebt aangegeven uiteraard.
Ik hoef niet perse een betalende bijrijdster (geef ook altijd aan dat een goede bijrijdster belangrijker is dan het geld als ze naar de bijdrage vragen), maar een betalende bijrijdster gaat wel voor een niet-betalende (als ze vergelijkbaar zijn dan).
lolove schreef:Nou... Net weer eventjes gemaild, als dit ook niks word weet ik het ook niet meer. Dit was echt het laatste wat ik kon vinden in mijn omgeving. Ik ken nog een paar weides waar een paar paarden staan, voor de rest heb ik echt geen flauw idee meer waar ik anders een leuk beestje vandaan haal. Het liefst wil ik natuurlijk een eigen paard, maar (helaas!!) hebben we geen geldboom in de tuin staan. Misschien is leasen een idee?
Ik ga de laatste weides en advertenties nog even af, en anders tja...Blijven zoeken dan maar!!
RSJami schreef:lolove schreef:Nou... Net weer eventjes gemaild, als dit ook niks word weet ik het ook niet meer. Dit was echt het laatste wat ik kon vinden in mijn omgeving. Ik ken nog een paar weides waar een paar paarden staan, voor de rest heb ik echt geen flauw idee meer waar ik anders een leuk beestje vandaan haal. Het liefst wil ik natuurlijk een eigen paard, maar (helaas!!) hebben we geen geldboom in de tuin staan. Misschien is leasen een idee?
Ik ga de laatste weides en advertenties nog even af, en anders tja...Blijven zoeken dan maar!!
Mijn vriendin woont in Almere met haar pony! Ze zoekt niet echt een verzorgster, maar ze vindt het altijd leuk als je haar iedere zaterdag komt helpen ofzo! Je kan het proberen..