Eerste uur vrij, heb geen stem meer, echt niet normaal. Lianne: Silence moest zijn wolfstandjes laten trekken, en misschien dat ie nu niet meer met thiedemann gereden hoeft te worden
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Eerste uur vrij, heb geen stem meer, echt niet normaal.
..
Ik ben ook al zon bijlees ramp.. Iets gelezen en weer vergeten.. Althans.. Delen
..
.. Achjaa.. Voorlopig blijf k dat spul mr gebruiken
..
Straks maar naar de pony's toe, nu te warm om Nike echt goed aant werk te zetten.
Hoop teminste dat ut lekker word..
ben op vrijdag altijd 12 uur uit 

dus ik denk dat ik maar gewoon lekker rustig aan doe en daarna lekker afspuiten...
en dit is pas voor het eerst dat het zo warm is als ik ga rijden....
Alvast veel plezier!

anders heb ik alleen een bruine (rooie;))rug

Pattypaard schreef:Wou ik laatst Nike even met sporen rijden.. is der 1tje kapot

Wat zit er dan verkeerd en waarom kraken?
Pattypaard schreef:Ehm.. denk dat der iets mee gebeurt is.. vraag me alleen niet wat
Oehw.. niet zo fijn!Wat zit er dan verkeerd en waarom kraken?

Pijnlijk dat kraken? of weet je niet.
mijn broer heeft het ook altijd
want een vriendin van mij heeft zich een paar keer laten kraken door iemand die zei dat die heel profesioneel was maar eigelijk bijna geen ervaring had... en nu is dus haar hele rug naar de kl*te... 
Miiessy schreef:pff kraken lijkt mij wel heel erg pijnlijk.... maar dat is volgens mij niet echt heel erg goed voor je rug... naja tenzij je het op de goede manier doetwant een vriendin van mij heeft zich een paar keer laten kraken door iemand die zei dat die heel profesioneel was maar eigelijk bijna geen ervaring had... en nu is dus haar hele rug naar de kl*te...