Nu serieus goeie morgen.. Nog geslapen ook Van 3 tot half 8 ongeveer.. Ben redelijk aanspreekbaar ..
Ik vond t nodig even te internetten.. K heb hoofdpijn.. Vriendin vond dat zwaar komisch en lag helemaal dubbel.. ;Haha je hebt een kater..
Kan nooit .. Ik bedoel ik had maar één smirdoff. En 3 glazen spul met 5,6% + sinasappelsap. (half om half.. ).. Maar goed.. Mn hoofd is zwaarr en doet pijn.
Ik kom me ook weer eens melden. Ik ben inmiddels gestopt met Lady-Tinker te verzorgen, omdat ik het niet meer redde met school en verplicht was om naar stal te gaan als ik ziek was, omdat er gevoerd moest worden. Nu rij ik weer lekker 1x in de week (als ik zin heb) op de manege en zo af en toe op een shetlander. (zie avatar)
oehh lekker ik ga straks naar Fire, weer saai buitenrijden ik kan telkens alleen maar dezelfde weg rijden, begint btje saai te worden..mja nog ff volhouden
Yee! klaar hij s alleen lichtjes wat streperig en k ben niet zo goed met schaduwen t oog daarentegen vind k deze keer nog redelijk goed gelukt ik mag over een halfuurtje naar huis dus dan zal k m inscannenKheb overigens deze foto gebruikt:
Net buitengereden met Fire, was echt leuk alleen toen we aan t galopperen waren ging ie steeds harder en toen zag ie iets engs en stond ie op de rem raar beest..
gezelligg en wat doe je allemaal met je verzorgknollie? recreatief of ook wedstrijden?
Nee hoor geen wedstrijden. Zijn eigenaresse rijd wel wedstrijden (jumping, parcours van 1m 1.10m) maar ik rijd hem dressuur matig. Aangezien ik nog maar een jaartje rijd moet ik nog VEEL leren dus