maar ik moet ff dat stomme uitstekende buikje eraf
maar ik hoef totaal niet veel af te vallen 
en ik moet een kontje krijgen

want dat is plat bij mij

Dirkje; gefeli
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

maar ik hoef totaal niet veel af te vallen 

!
? Me vetzuigende rietjes zijn bijna klaar, mag je wel wat hebben, maar niet te veel, moet zelf ook nog wat over houden
...
...
....
!
? Of gewoon ff alles strakker
? 

lilykashmir schreef:....
Laten we dat proberen Ann!
Ier, ben wel een keer benieuwd naar fóto's van jou op Viane!
En Liz, volgens mij hoef jij ook niet veel af te vallen toch? Of gewoon ff alles strakker
?

lilykashmir schreef:The same here Liz, maar heb er eigenlijk niet zo heel veel problemen mee, en de jongens vinden het ook wel goed zo volgens mij
Nee grapje hoor, lang leve de lol

Uniek lijkt wel erg groot 

. Ga je dan ook met Viane onderlinge starten etc. en F proefjes
?
... Maar ik vind het wel best zo, ga me er iig niet druk over maken 
! Heel gezellig altijd zoiets

Had dus echt een hele lange tijd niet meeer op een pony gezeten.. Kom ik op de manege hoor ik van iedereen.. JAAA je zit op PEBBELS.. Pebbels is het kleinste ponytje van stal..
Zal even een foto zoeken van dr..
Maar het was wel onwijs leukk! Het is echt zo'n stresskip en bang voor zowat ieder paard.. Dus we gingen met ze alle halthouden.. Toen ging marjolein (inval instructise) een naam noemen van je paard.. en dan mocht je galopperen.. Nou ik mocht dus met Pebbels galoperen..
Echt leuk joh! Dat beest was helemaaal gek gewoon
Ging die heel hard langs ieder paard dat die tegenkwam. Aan het eind mochten we nog even uitgaloperen en toen ging die echt mégahard!! 
ik ben flink aan het aankomen .. ik at inderdaad te weinig en sporte te veel ..
.. maar goed.. als het nog een keer gebeurt langs de dokter en dan daarvoor maar advies vragen ..
..
Ier schreef:Flauwvallen heeft te maken met een te laag suikerbloedspiegel Kat en niet zozeer met vitamines,
en dat komt van een vitamine B gebrek
. We worden over een klein tijdje dus overspoelt met foto's van het veulen
?
.