Klinkt wel als iets wat ik leuk zou vinden, haha

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Dispar_Vulgo schreef:Wat zou ik kunnen vragen aan een bijrijder voor m’n sportpaard?
12 jaar, Z dressuur, B springen, top braaf en zo actief als je zelf wilt, dus ook geschikt voor onzekere/bange ruiter.
Mogelijkheden: dressuur, springen (materiaal aanwezig), buiten rijden (bos op korte afstand) en wedstrijden (op stap-afstand 1x per maand).
Klusjes: geen
Echt een leerpaard dus voor iemand die dat zoekt. Dag(en) in overleg.
BeFunny schreef:Als het om lease gaat
In het verleden een paard geleased. En daar betaalde wij de volledige stalgeld voor. maar dat was lease en daar bemoeide de eigenaar zich verder niet mee en dat was in de randstad. Vol pension ook
Toen 325 euro al. Begin tijd van de euro. Daar moest ik dus zelf ook een bijrijder bij zoeken voor de dag dat ik zelf niet konen manege eigenaar kreeg van ons het geld. Ook zadel en voer etc moest ik zelf voor zorgen. Maar dat is iets anders dan bijrijden.
Dispar_Vulgo schreef:BeFunny schreef:Als het om lease gaat
In het verleden een paard geleased. En daar betaalde wij de volledige stalgeld voor. maar dat was lease en daar bemoeide de eigenaar zich verder niet mee en dat was in de randstad. Vol pension ook
Toen 325 euro al. Begin tijd van de euro. Daar moest ik dus zelf ook een bijrijder bij zoeken voor de dag dat ik zelf niet konen manege eigenaar kreeg van ons het geld. Ook zadel en voer etc moest ik zelf voor zorgen. Maar dat is iets anders dan bijrijden.
Wat is dan het verschil tussen bijrijden en leasen?
Zie ook wel eens advertenties van ‘deeltijd-leasen’ dus voor paar dagen per week. Ik zou verwachten dat dat hetzelfde is als bijrijden?
Zonnebloem92 schreef:Amber_anne schreef:Ik was erg tevreden met mijn verzorgster maar na haar vakantie niks meer van haar gehoord
Dat is helemaal wat.
Ik had leuk contact met iemand, we zouden afspreken maar reageert nergens meer op.
Vind ik al irritant zeg dan gewoon ik heb geen zin meer of heb al iets anders.
lisannek91 schreef:Poekkie schreef:Ik vind 80 euro voor 1x per week ook overdreven. Wedstrijden rijden zal ook niet kunnen met 1x per week rijden, dan moet je toch echt al 2-3x kunnen oefenen.
Daarnaast… is 80 euro 1/7 van de kosten die je aan je paard hebt? Ik hoop van niet want dan ben je bijna 800 euro per maand kwijt. Wel een mooi winstmodel zo als dat lukt.
Ik ook! 80 euro voor 1x per week is een beetje too much...
charootje schreef:Hallo misschien dat ik hier een berichtje mag plaatsen voor een verzorgpaard??
Ik heb altijd paarden voor anderen gereden of alleen verzorgd, ik ben eigenlijk heel flexibel want ik ben huismoeder alleen er is een maar..... ik heb een dochter die verstandelijk/ lichamelijk beperkt is, zij gaat meestal 4 dagen naar de opvang. Het kan voorkomen dat ze ziek is of last van haar epilepsie heeft waardoor ze dus thuis blijft en ik dus automatisch ook. Dat schrikt dus blijkbaar af want dat houd in dat het dan kan voorkomen dat ik toch die dag moet afzeggen. Nou ik vaak wel op een andere dag in halen maar toch loopt het daar op spaak tijdens een eerste gesprek. Iemand misschien daar nog tips of ideeën over ?
TinkerPepsi schreef:Ja precies als ik advertenties zie van sommigen ook...
Paard dient op niveau te lopen
Wedstrijden zijn een eis
Willen geen bijdrage betalen (Bij voorkeur krijgen zij betaald omdat ze je paard 'trainen')
Willen evenmin helpen met de stalwerkzaamheden
Eisen in dagen
dudettes... wtf?
charootje schreef:Hallo misschien dat ik hier een berichtje mag plaatsen voor een verzorgpaard??
Ik heb altijd paarden voor anderen gereden of alleen verzorgd, ik ben eigenlijk heel flexibel want ik ben huismoeder alleen er is een maar..... ik heb een dochter die verstandelijk/ lichamelijk beperkt is, zij gaat meestal 4 dagen naar de opvang. Het kan voorkomen dat ze ziek is of last van haar epilepsie heeft waardoor ze dus thuis blijft en ik dus automatisch ook. Dat schrikt dus blijkbaar af want dat houd in dat het dan kan voorkomen dat ik toch die dag moet afzeggen. Nou ik vaak wel op een andere dag in halen maar toch loopt het daar op spaak tijdens een eerste gesprek. Iemand misschien daar nog tips of ideeën over ?