Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
myk_en_shant schreef:Ik snap nog steeds niet waarom ik niemand kan vinden. Willen jullie mijn advertentie beoordelen en eventueel verbeterpunten aangeven.
kosseh schreef:Ik betaal 67, 50 per maand om 1 keer per week te rijden op de manege.
Leer er nog steeds (10 jaar al)
Ik zou best zo een bijdrage willen betalen voor een verzorg paard als er les bij zit. Zonder les ben ik bang dat het heel lang duurt voor het goed gaat en dat ik verkeerde hulpen/houding ga geven.
nienke555 schreef:kosseh schreef:Ik betaal 67, 50 per maand om 1 keer per week te rijden op de manege.
Leer er nog steeds (10 jaar al)
Ik zou best zo een bijdrage willen betalen voor een verzorg paard als er les bij zit. Zonder les ben ik bang dat het heel lang duurt voor het goed gaat en dat ik verkeerde hulpen/houding ga geven.
Ik betaal 34 euro per maand voor 1 keer per week rijden, dat komt uit op 8,50 per les. Maar als je 1 losse les zou nemen is het 12 euro. En ik leer ook nog steeds! Zou ik mogen weten op welke manege dat is, want ik vind 67,50 per maand wel erg duur... Ik rijdt op manege de sanninghoeve (34 per maand voor ponyles, 44 voor paard).
nienke555 schreef:myk_en_shant schreef:Ik snap nog steeds niet waarom ik niemand kan vinden. Willen jullie mijn advertentie beoordelen en eventueel verbeterpunten aangeven.
Ik vind 54 euro voor 2 keer per maand privéles wel erg veel... Dan betaal je 27 euro per les... En je moet dan ook nog klusjes doen, dus ik zou het er niet voor betalen. Voor de rest een goede advertentie hoor!