Ow, ja... Nou laten we het er maar op houden dat er eentje me vannacht een half uur wakker heeft gehouden, omdat ik mijn telefoon niet opnam om kwart voor 6 ofzo vannacht...
Niet alles hoeft publiekelijk bekend te worden Sh*t mn boek is spoorloos *Gaat in koelkast en badkamer kijken..
Olympia schreef:whaha.. Ik moet ook nog wat aan school doen, maar ff tot 15.00 beetje bokken enz.. Ik doe mee ..
Gezellig Ier Maar ja, ik hoef alleen maar stage dingen te doen en volgende week doe ik de rest voor school. heb ik 2 dagen, moet lukken
De datum van het marketingtentamen valt in de voorjaarsvakantie Dat klopt vast niet Ik heb mn leesboek gevonden.. in de koelkast
In de koelkast.. Wat heb jij uitgespookt dat ie daar terecht komt.. Enneh de voorjaarsvakantie valt heel raar bij iedereen..
Drinken inschenken Mijn voorjaarsvakantie is week 8 en dan is volgens het presentatiegebeuren van hoorcollege ook het tentamen
* Begint te twijfelen... straks heb ik ook week 9, en de rest hier in huis in week 8 Even in de schoolgids kijken