Heb trouwens net lekkere kibbeling gratis gekregen een vriend van mn broer werkte er (mn broer werkt er ook) dus kreeg k n bakje gratis
Heeft 1 van jullie misschien een rode of oranje lange petticoat die k zou mogen lenen/kopen?? Een vriendin van mij viert namelijk over 2 weken haar verjaardag met het thema Grease. Je moet komen als een personage... ik word Cha-cha Heb al een leuke wijde rok en een mooie corset gezien (rok bij de zeeman, even apart laten leggen, ga k van de week ophalen en de corset gezien bij eBay en geboden, hopen dat k m krijg ) Maarja, dr moet alleen nog wel een petticoat onder de rok tja, de jaren '50 hè?
Weekend; Mer komt zo.. Dan naar Emmeloord.. Daar op Pau wachten.. Naar Bios, almaal naar Pau toe. Daar slapen etc.
Zaterdag; NAar huis && niks doen & idols kijken.
Zondagmiddag; nr manege.. GrandPrix wedstrijd!
Ik heb besloten dat ik komende wéék alleen ga wandelen met Erik. En een beetje der op zitten zonder zadel missg.. Evne echte dikke maatjes met m worden..
dr net naar stad geweest, vanavond nix doen. Morgen uitslapen (hoef niet te werken ) dan naar Fire, dan rond half 8 naar vjaardag van een vriend, daarna gaan we stappen Zondag; 's ochtends om 6 uur lig ik ongeveer in mn bed en dan lekker heel de dag slapen en dan ben k maandag dood