Zoo ik ben thuis. Oke Raf Heb un lift gehad tot iets over de helft van wat ik eigelijk hoor te fietse van meisje(en der moeder met de auto ) waar ik vorig jaar soms mee samen fietste. Andere pauze was ook nog leuk
Nu ff snel eten en dan zo Nike rijden.. En dan krantjes doen en dan andere krantjes vouwen en die ook rondbrenge
Idd Moet nou vandaag alles gaan doen omdat ik ze morgen niet mag doen as ik terug ben van de wedstrijd.. of ik moet probere dat ik die smorges vroeg mag doen maar dat zal wel weeres niet *terwijl eht de afgelope weke wel mogt mja. Ik ben ete
Vanochtend moest ik bloedprikken, kan ook hier in t dorp. Nou niet dus.. Omdat ik dus die addison oliebol heb, moet mn renine (geen idee wat het is) om het half jaar ofzo getest worden, en ook gewoon zouten etcf.. nja nu is er gewoon een kleine prik iets. doen ze dus niet die moeilijke (renine dus, heb je speciaal buisje voor nodig en half uur liggen) :S Nja, Toen dus maar naar ziekenhuis in Alphen.. Moest ik eerst 10 min wachten, toen nog kwartiertje liggen, kon ik eindelijk gaan.. Uur over gedaan
Ik ben ook moe ier.. En ongesteld had de hele dag buikpijn, maar werd maar niet ongesteld.. kom ik thuis, ja hoor, ongesteld Alleen beetje poedersuiker, want dan is morgen mn 2e dag, en 1e 2 dagen zijn altijd poedersuiker, en morgen moet ik werken
Ja, school geweest, heel veel vrije tijd gehad. En dus in kantine gezeten, en dus heeeeele mooie boys gecheckt. *zuchttt. Ben op dit moment echt zwaar jongensgek Maar Piet (zo noemen wij m ) is zoooo knap. En heb ongeveer contact met hem want een vriend van mij zit bij hem in de klas