Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Pattypaard schreef:Valiant schreef:is mijn lieve onderschooltijdsSms maatje er al
Ja
Pattypaard schreef:Ier schreef:En ja, ik zou nog steeds naar Lonan gaan als ik niet zou mogen rijden.
Zou hij ziek worden of kreupel dan ben ik echt niet zo dat ik niet meer kom opdagen. Of als ik zelf niet kan rijden.
Want hij is gewoon liefste pony ooit..
En als je iemand bent die het rijden het belangrijkste vind.
Sorry maar dat vind ik echt een ernstige zaak..
Zo ben ik ook
Ik ga nog altijd naar Mariska en Nike als ik niet kan rijden, of wel zou kunnen maar als de pony waarop ik wil gaan rijden zich niet lekker voelt ofzo dan doe ik dat niet. (zoals nu met Nike. Als ze zelf aangeeft weer wat te willen doen dan doe ik dat wel weer)
En als ik meerdere keren per dag ga, soms rijd ik dan nog niet eens.
Ben daar ook makkelijk 4 uur zonder op un pony te zitten.
This echt niet alleen rijden. Maar rijden hoort er bij mij wel bij.
En ja, als je écht verder wil komen dan is rijden ook belangrijk natuurlijk. (in het rijden dan wel)
Maar dan vind ik ook weer dat je niet direct moet stoppen als er un klein dingetje is.
Maar niet iedereen is zo.
Rafaela schreef:ik ga pom nou ook een tijdje niet rijden, jaa ok miss eens een buitenritje, voor de rest ga ik nou ook alleen maar effetjes grondwerk doen met der. dan ga ik ook gewoon fietsen daarheen, ook al ist geen 9 maar 6 km.
Pattypaard schreef:Als we op tijd stoppen komt er geen herrieAls we zo verstandig zijn
Uhu, maar voor Ier is het ook weer zo dat ze iets van 9 km moet fietsen.. Om daar fftjes Lonan te poetsen, stal te doen en weer naar huis te gaan ofzo is ook weer zoiets. (Niet dat ik het niet zou doen, maar als je ondertussen ook nog pony in conditie wil houden en verder niet kan gaan is het wel zo verstandig om dan toch te rijden)