abefidosam schreef:ik snap jullie en ik snap de meiden niet die vies zijn voor een beetje paardenmest !!! ga dan niet op paardrijden xD kakkers bah hihi helaas is t te ver voor mij en heb ik genoeg aan mn eigen 3 verzorgpaarden.. maar anders had ik t best willen doen
Ja zoals gezegt kakkers he,die kunnen beter echt niet aan paarden beginnen aan geen een dier trouwens.
Want die moeten ook schoongemaakt worden,ik mocht vanavond alleen de konijnen schoon maken.
Ben wel even te keer gegaan hoor,omdat joop mijn man zij morgen komt er iemand paardrijden,ik zij gelijk echt niet.
Laat hun de paarden wei maar schoon maken.

!
en uiteindelijk een pony gevonden ( niet via markplaats maar via mijn moeders verzorgpaarden) maar helaas is die in augustus in laten slapen
nou , dan maar weer zoeken helaas. Eerst helemaal niets, maar toen had ik opeens 4 reacties! 2 in mijn dorp en 2 er uit. ik had gereageerd op een in het dorp. helaas werd die naar een andere stal verplaatst. toen die andere in het dorp geprobeerd. maar helaas wou deze haar naar de manege waar ik rijd brengen! toen wou ik 1 van die buiten mijn dorp aannemen, maar hoorde dat je daar afgekat werd dus ook dat afgezegd. nou toen gereaageerd op die andere. die zou er komen te staan in ocktober of november. maar toen was de fjord uit het dorp niet goedgekeurd door de manege, ze moest voor de kleine kinderen