5 Manieren om een verzorgpaard/bijrijder te vinde

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

haffie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 21:37

abefidosam schreef:
ik snap jullie en ik snap de meiden niet die vies zijn voor een beetje paardenmest !!! ga dan niet op paardrijden xD kakkers bah hihi helaas is t te ver voor mij en heb ik genoeg aan mn eigen 3 verzorgpaarden.. maar anders had ik t best willen doen :D

Ja zoals gezegt kakkers he,die kunnen beter echt niet aan paarden beginnen aan geen een dier trouwens.
Want die moeten ook schoongemaakt worden,ik mocht vanavond alleen de konijnen schoon maken.
Ben wel even te keer gegaan hoor,omdat joop mijn man zij morgen komt er iemand paardrijden,ik zij gelijk echt niet.
Laat hun de paarden wei maar schoon maken. :+

Maaikee43

Re: [CENTRAAL] 5 Manieren om een verzorgpaard/bijrijder te vinde

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 22:40

Jammer dat ik net te ver woon. Wat betreft mijn leeftijd, ben ik altijd bereid alles te doen. Ik verzorg nu 1 dag een shetlander, en moet daar echt alles doen. Ik doe het met plezier, want je wilt toch dat je paardje schoon staat en veilig staat? :)

haffie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 11:46

Maaikee43 schreef:
Jammer dat ik net te ver woon. Wat betreft mijn leeftijd, ben ik altijd bereid alles te doen. Ik verzorg nu 1 dag een shetlander, en moet daar echt alles doen. Ik doe het met plezier, want je wilt toch dat je paardje schoon staat en veilig staat? :)

Ja dat is echt jammer maar waar ligt katwijk ergens en hoe oud ben je.en heb je eigen vervoer.

Maaikee43

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 11:49

haffie83 schreef:
Maaikee43 schreef:

Ja dat is echt jammer maar waar ligt katwijk ergens en hoe oud ben je.en heb je eigen vervoer.

Ehm.. Katwijk ligt dichtbij Leiden en Noordwijk.. Ik ben zelf 13 jaar oud, over het algemeen moet/doe ik alles met fiets.
Maar heb ook weleens paarden verzorgt verder en dan bracht mijn ouders me. Of anders openbaar vervoer..

eempje41

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-11 22:40

Den bos hé ligt op een paar uur rijden van uit Katwijk

J_Verlangen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 14:49

Natuurlijk kan dat ik ben net 13jaar en heb een verzorg fries en ik rij ook bij de manege nog een d-pony in :D

baszo17

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-11 14:41

goed Topic!! hier kan ik veel mee;)

marloesxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-11 19:29

ik heb mijn verzorgpaard via een advertentie bij de ah gevonden. De eigenaar had daar een advertentie geplaatst.
Dingen die je kunt doen is eigenlijk gewoon reclame voor je zelf maken. Dus bij alle plekken advertenties hangen.
Dus in supermarkten, winkels en overal waar paardenmensen komen, zoals welkoop en ruitersportwinkels.
Je kunt ook langs de deuren gaan, maar vaak hebben die paarden al verzorgers, of de eigenaren rijden er zelf op enz.
En natuurlijk een oproep plaatsen op bokt :)) !
succes iedereen :D!

crystal1

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-11 18:48

eigenlijk altijd via internet... of via via ...
nu ga ik ook weer op zoek naar een bij-rijdpaard/wedstrijdpaard , en ik doe het ook via mijn instructrice die komt toch ook overal dus die houdt ook alles in de gaten voor mij

Jets

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-11 21:57

snap niet wat het probleem is aan een paar klusjes doen, vind dat je zoiets uit je zelf moet doen..
wees blij dat je überhaupt mag komen..
iemand die nog iets weet in of rondom Zwolle?:)

pnij7704

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-11 10:04

Hoeveel betaal je gemiddeld aan je verzorgpaard?

_PatriciaH

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-11 12:33

Ligt er aan hoe vaak je mag komen en aan de eigenaar, de een vraag al € 100.- per maand voor 2x per week en de ander vraagt maar € 50.- per maand voor 2x per week.....

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-11 12:36

Het ligt er ook aan wat je zelf allemaal moet doen..
Staat het paard all-in op een pensionstal a 300 euro per maand waar alles dus gedaan wordt, dan zal het al snel wat meer kosten.
Maar staan de paarden aan huis en help jij lekker mee met alle klusjes dan zal het minder zijn en misschien zelfs wel niets op bijvoorbeeld een keer priveles nemen na.

prinero

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 09:47

Het lijkt zo makkelijk om een bijrijder te vinden afgaande op alle reacties van verzorgers/ bijrijders hier. In praktijk weet ik dat een geschikte bijrijder vinden net zo moeilijk is als het vinden van een geschikt verzorgpaard of pony.

Ik ben al bijna 2 maanden op zoek naar een verzorger voor mijn e-pony om lekker buiten ritten mee te maken.. Mocht iemand hier nog iets weten graag PB!

Mignonnew

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 19:41

Marktplaats. had zo'n 2 jaar geleden zoekactie begonnen :P en uiteindelijk een pony gevonden ( niet via markplaats maar via mijn moeders verzorgpaarden) maar helaas is die in augustus in laten slapen |( nou , dan maar weer zoeken helaas. Eerst helemaal niets, maar toen had ik opeens 4 reacties! 2 in mijn dorp en 2 er uit. ik had gereageerd op een in het dorp. helaas werd die naar een andere stal verplaatst. toen die andere in het dorp geprobeerd. maar helaas wou deze haar naar de manege waar ik rijd brengen! toen wou ik 1 van die buiten mijn dorp aannemen, maar hoorde dat je daar afgekat werd dus ook dat afgezegd. nou toen gereaageerd op die andere. die zou er komen te staan in ocktober of november. maar toen was de fjord uit het dorp niet goedgekeurd door de manege, ze moest voor de kleine kinderen :) haha dat lukt dus nooit! maar toen wou de eigenaar toch iemand die er op zou rijden tot ze verkocht werd. maar omdat ik er nu zoveel mee doe, houd ze haar! ik houd van allebeide verzorgpony's.
Als je even googlet op Odin Fjord , dat is haar volle zus!

xxx

veerxsjimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 21:35

Ik heb via Marktplaats mn oude verzorgshetlanders gevonden (:

Sjimmie & Ginger ik mis ze

Kelly159

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 12:38

IK heb mijn verzorgpaarden via een vriendin gekregen. Zij verzorgde ze al en toen ben ik meegegaan. Dus dat was wel handig

Lieverdje86

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 12:59

Ik stapte als klein meisje gewoon op de fiets en ging de huizen/boerderijen af waar pony's stonden, belde gewoon aan en vroeg of ze een verzorgster konden gebruiken. Daar heb ik wel verzorgpony's aan over gehouden.
Toen ik 18+ was, reageerde ik op Marktplaats advertenties, dat werkt ook goed.
En nu voor mijn eigen paard zoek ik een bijrijdster via marktplaats. Ben benieuwd of dat een betrouwbaar persoon opleverd.

mudi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-11 00:49

Vaak zeggen ze wel boven de 18 jaar. Maar als vraagt of je een keer mag komen kijken. En je laat zien wat voor ervaring je hebt. Vinden ze het soms ook wel goed! Zelf ben ik gewoon langs de deur gegaan. Maar als die eigenaar van mijn verzorg paarden een advertentie had geplaatst op marktplaats. Had ze er zeker ook 18+ bij gezet. Terwijl ik onder de 18 ben.

korrie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-11 12:31

ik zoek een verzorg paard in gelderland :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-11 17:41

Echt handig! Ik ben via Bokt, een advertentie aan m'n verzorgpony gekomen :)

Danielliee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 14:39

Dit is een erg goede topic.
Bedankt voor alle tips die erin staan.
Haha.
Ik ga vanalles uitproberen :)

0kayleigh0

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 14:40

ik heb een verzorgshetlandertje en vroeger ging ik er elke week naartoe. maar nu woon ik wat verder en heb ik maar 1x in de 2 of 3 weken tijd... :(

Noortjelena6

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 18:44

Hee!
Ik ben zoek een verzorgpony in de omg. Den Helder.
Ik ben 12 jaar oud en heb 2,5 jaar rij ervaring.

Alvast super bedankt!
Stuur Aub. een mailtje!

x

iilovemc

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 22:50

Gelukkig krijg ik ze altijd vanzelf aangeboden, maar ik heb ook wel eens geadverteerd op marktplaats en dat helpt al helemaal!