Haha, ik hoef eigenlijk geen eige knollie.. dan raak ik zowiezow mariska en nike kwijt.. wat ik dus echt niet wil. En ben je echt verplicht om iedere dag er minstens 1 keer heen te gaan. (ken hier teminste geen goedkope pensionstal in de buurt) Je draait op voor alle kosten.. die ik nu niet heb. Ok, heb wel kosten.. maar die maak ik nog zelf uit. Klinkt misschien raar/gemeen of wat dan ook.. maar ut is wel zo.
begrijp me niet verkeerd.. this niet erg om elke dag erheen te gaan. maar dan moet je, en heb je geen keus. + ik moet veel dingen zelf betalen. dus stel ik zou een eigen hebben, dan nog meer.
Aan Mariska en Nike heb ik niet echt veel. Mariska, ja daar valt niet écht mee te rijden maar wel genoeg andere dingen mee te doen. En Nike jaah.. beentjes > kreupeldingesgedoe. Om der echt verder mee te komen lukt niet, maar leren kan je van ieder paard iedere dag weer opnieuw. Als ut beest op een stal kon staan, waarbij je ook wel eens een dagje niet hoeft te komen en de kosten laag zijn enz. geen probleem mee. Hardstikke fijn. Maar M&N wil ik niet kwijt..
Whaha... Nike ook, ok dies wel wat jonger maarja.. als ze zich verveeld of niet wil opletten met rijden gaat ze dingen zoeken om op te schrikken.. oehw,, daar staat een takje anders dan die 2 andere.. das eng
Glad ook, dan gaat ie kijken of die ergens bakkabouters ziet, maar ben nu in de les aan het leren om hem dan flink aan te pakken en moeilijk dingen doen. (hij vind appuyeren niet leuk, dus als hij wegschiet, omdraaien, opnieuw er langs en dan een stukje wijken/appuyeren)
Haha,, Bij Nike ook.. oh jij wil daar kijken, dan gaan we ergens anders naartoe. Alstie echt aan ut kijken is om te schrikken dan wel. Niet alstie der gewoon niet langs wil. En soms krijgt ze dan un pats met me beentje of zweep.. al is ondertusse alleen iets tege der zegge vaak al genoeg Krijg binnekort trouwes ook un keer les van Nathalie