ik verzorg sinds twee weken Sunny, een 7 jarige welsh-arabier van 1.42, heel lief maar wel eigenwijs! En een heel knap koppie, foto's komen nog in profiel!
mijn vz-pony is een fjordxwelsh. ze is bont met zarte staart en manen. ze lijkt het meeste op een fjord. maar asl ze druk is en ik heb haar even los in de bak dan showt ze als een welshje
mijn vz pony is een arabiertje van 26 erika en ik heb nog een andere vz pony is een fjordenpaard ik weet niet hoe oud hij is en van dezelfde mensen mag ik ook de fries van ze verzorgen (poetsen en op wei zetten)
Hey ik verzorg nu 3 shetjes en 2 haffies!!! Het is heel gaaf, en ik ga er ong. 5x per week heen. Op 2 van de shetten mag ik rijden, en op 1 haffie. Vet!!!
Ik ben nu ongeveer 2,5 jaar de bijrijdster van Gringo, het paard van een goede vriendin van mij, Gringo_HS13 op Bokt. Het is een cremello Andalusiër-ruin van ongeveer 20/21 jaar oud. En het is echt het meest geweldige paard dat ik ooit heb ontmoet, een karakter, geweldig! Ben echt gek op hem, ondanks dat ik door allerlei zaken weinig met hem kan doen
ik heb een hele lieve, soms wat eigenwijze (en sterke) KWPN merrie van 4 jaar ik rijd al op haar vanaf haar 3e. toen ging het echt nog niet zo goed maar tegenwoordig gaat het al een stuk beter