Dank jullie wel allemaal. Ik laat de advertentie nog maar even staan. Hopen op een wonder..... een leuke verantwoordelijk bijrijdster die bereid is bij te leren.
Alfi: Nette advertentie hoor! En dat hij al 300 keer bekeken is zegt niks, misschien heeft die 13-jarige wel 100 keer gekeken... Ik zou gewoon nog even afwachten, want je haf is leuk genoeg
Alfi, prima advertentie hoor, lekker laten staan, je weet maar nooit! Ach, sommige 13 jarige hebben een grote mond daar word je niet blij van.... En wees blij dat ze zo reageerde weet je gelijk dat je het goed had ingeschat!
Momenteel totaal onverwacht een 12 jarige erbij om mee te helpen als groom. Erg leuk meiske, moet nog wel wat los komen. Tegen mij super beleefd. Dus het kan wel!
Marocje
Geplaatst: 13-01-13 00:39
@Alfi: het stuk waar je schrijft dat vergoeding nader overeen te komen is vond ik niet zo duidelijk: ik neem aan dat je bedoelt wat de bijrijder zou moeten betalen, maar je kan het ook andersom lezen. Wat jullie zouden betalen hangt af van het niveau...
Verder vond ik hem heel duidelijk, en wat je hier schrijft over de reactie van dat meisje: dat had ik ook afgekapt met ''voldoet niet aan de gestelde eisen, na te lezen in advertentie'
Advertentie staat ookal op marktplaats, ook daar weinig reacties of reacties van mensen die wel willen rijden maar geen les willen nemen. Ook al reactie gehad van iemand die zei alles te kunnen, maar toen ze hier was kon ze niet eens onze shet opzadelen, als dat al niet lukt lukt het bij onze haf zeker niet. Had dus haar eigen kunnen flink onderschat jammer genoeg. Ik heb liever dat ze zeggen het niet zelf te kunnen in het begin dan weet ik waar ik aan toe ben.
Het rijden ging gisteren goed, meisje is voor de eerste keer komen kijken.. En nu maar afwachten of ik nog iets hoor. *wacht geduldig af* 1 weekje, als ik dan niets hoor, dan zoek ik weer verder... Gisteren moest het meisje meteen weer mee naar huis na het rijden, want der mams stond al 1,5 uur in de kou
Zo, ik ben weer terug! Ik heb helaas niet kunnen rijden omdat de bak bevroren was haha. De eigenaresse is super aardig en haar paard is ook leuk! Dinsdag of donderdag ga ik er weer heen.
Jaa! Ik krijg binnenkort een lesje van haar instructrice en dan bepaald zij of ik het bos in mag, daar houdt het paardje namelijk heel erg van! Nouja klusjes hoef ik niet echt te doen, maar ze zou het wel fijn vinden als ik af en toe even ga mesten enzo
J_B_GR
Geplaatst: 13-01-13 15:46
Sassii schreef:
Goedemorgen! Om 1 uur is het dan zover. Voor het eerst naar mijn misschien wel nieuwe verzorgpony. Ik heb er zin in en ik hoop dat het goed gaat!
Veel plezier!
esmee_2001
Geplaatst: 13-01-13 15:49
Heb net een meisje een sms gestuurd hopelijk reageert ze. Tijd geleden had ik op een meisje gereageerd maar ze woonde te ver maar haar moeder wou haar afentoe wel brengen heb haar op hyves tegevoegt maar ze reageert niet meer op mij Toen een meisje van 9 een mailtje gestuurd haar moeder reageer omdat dat meisje logeren was maar heb hun al paard mailtjes gestuurd met "kun je vandaag om half 4 " bevoorbeeld maar krijg ook niks terug
Ik heb netjes gemaild naar een advertentie op marktplaats, iemand zoekt een bijrijdster voor een 6 jarige fries. In mijn woonplaats notabene. Maar ik krijg helemaal niets terug en het is al een paar dagen geleden.
Kan maar andere mailtjes doen dat niet want daar reageerde ze wel op kan ook zijn dat ze ergens druk mee is Maar het lijkt wel onmogelijk om een verzorger te vinden hier in de buurt