Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
dancer_ schreef:Al wat gehoord [naam]?
dancer_ schreef:In de zin als verzorgster dan, tussen mij & eigenaresse loopt t top! Niks te betalen, mag komen wanneer ik zin heb, ik rijd niet maar er zijn genoeg andere leuke dingen toch?
[***] schreef:Ze krijgt nog een kansIk ben een watje
Ach neen, ze smste daarstraks dat ze wel geduld had met Boke en in tussentijd Cobe zou verzorgen. Maar dat was dus niet mijn bedoeling dus heb ik teruggestuurd wat ze zou doen als ze nooit meer Boke zou mogen verzorgen. Toen vroeg ze aan mij of ik vond dat ze moest stoppen, maar heb gezegd dat ze dit volledig zelf moet kiezen. Maar dat ze wel, als ze ervoor gaat, voor 100% voor Cobe moet gaan en niet Cobe doen terwijl ze eigenlijk liever Boke zou doen bv. Daarop kreeg ik terug dat het niet uitmaakte of het Boke of Cobe was, dat ze de pony's leuk vond en het leuk vond om te komen. Toen zei ze "als je handen te kort hebt laat je het maar weten", heb daarop teruggestuurd dat ik geen handen te kort heb, maar dat ze wel altijd welkom is als ze op een andere manier dan op de manège wil bijleren over paarden, maar dat ze dan wel echt moet willen leren. Toen stuurde ze terug dat dat goed was, dus heb ik gestuurd dat ze morgen mocht komen. En toen heb ik niks meer teruggehadMaar mijn mobiel doet wel raar dus misschien komt dat bericht met vertraging