Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Inney schreef:Ja, dat is waar. Ik zou zelf gaan voor het trekpaard
Weet niet wat ik daar mee heb. Vind de Zwartswalder Fuchs ook geweldig. Al is die alweer wat slanker gebouwd.
mayOOo schreef:Inney schreef:Ja, dat is waar. Ik zou zelf gaan voor het trekpaard
Weet niet wat ik daar mee heb. Vind de Zwartswalder Fuchs ook geweldig. Al is die alweer wat slanker gebouwd.
Een Swarzwalder Fuchs is ongeveer het zelfde als de Haflinger heb de laatst nog opgereden, ze zijn net zo eigenwijs als mijn eigen haflingers.
Inney schreef:mayOOo schreef:
Een Swarzwalder Fuchs is ongeveer het zelfde als de Haflinger heb de laatst nog opgereden, ze zijn net zo eigenwijs als mijn eigen haflingers.
Ik heb nog nooit het voorrecht gehad om ze in het echt te zien, maar dat kan ik geloven.
Was íe niet geweldig mooi?![]()
Zelf vind ik het een meer dan redelijk aanbod...Citaat:Kim is een grote, dominante, maar ook geweldig lieve merrie die altijd in is voor een geintje.
Voor de mensen die dicht naast haar staan gaat ze door het vuur, maar bij onbekenden gooit ze haar hele trucendoos open.
Kim is een echt karakter-paard.
*knip*
Wat je mag doen met Kim:
- Springen
- Poging tot dressuur
- Longeren
- Buitenrijden
Ook zijn we bezig met beleren in het tuig.
*knip*
Ben jij:
- 16 jaar of ouder.
- Ervaring met het omgaan van sterke, dominante paarden.
- Lief
- Consequent
en zie je jezelf al als verzorgster van mijn paard?
Laat het me dan weten!
Ik vraag een kleine bijdrage in de kosten.
Dit om zeker te weten dat je ook echt komt opdagen.
mayOOo schreef:Inney schreef:Dat is dan ook weer waar. Jammer dat wij er geen in de buurt hebben.
Denkt je (achter) buurman er toevallig niet over om naar Twente te verhuizen?
haha, ik ben bang van niet maar ik kan er altijd met hem over praten.
mayOOo schreef:Nee klopt, dat probleem hebben heel veel verzorgsters die op mijn advententie reageren ook, dan zijn ze pas heel laat thuis en dan zijn hun ouders weer kwaad.