Mdominique schreef:Ik heb zelf ook niet op een manege gereden en daar rijd ik ook niet, maar het lijkt me dat er toch ook wel goede maneges zijn dus ook goede manegeruiters zijnMaar het is ook weer zo dat de eigenaren moeten beslissen wie ze op hun paard laten. Maar waarschijnlijk denken ook veel mensen als je 12 bent net als ik en je lest dat je al standaard op een manege rijd.. Ik les op een zorgboerderij (mijn moeder werkt daar ik hoor daar officieel niet hihi) en ik les om dingen te leren en ik heb daar ook een verzorgshet die ik altijd poets en heel veel eromheen maar daar leer je juist van
ik heb ook veel advertenties geplaatst maar daar had ik niet in gezet dat ik niet op een manege rijd en wel leste dus ik denk dat die mensen waarschijnlijk gewoon dachten o een manege ruiter dat wil ik niet ik kijk wel verder
maar als jullie niet iemand van een manege op je paard zouden willen zouden jullie het dan met iemand die al verschillende bijrijdpaard en pony's heeft gehad en verzorg dan wel op je paard laten??
Mdominique, bij mij zou je niet 'afgewezen' worden op je ervaring (dat blijkt toch pas als je een keer langs bent gekomen om proef te rijden) maar wel op je leeftijd