Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
dessie schreef:Voor mijn 8 jarige ruin zoek ik een bijrijder of bijrijdster met ervaring. Het is een groot paard (tegen de 1.80 m aan), en hij is daarom ook geschikt voor grotere mensen. Het paard heeft wel wat in z'n mars, maar is vanwege een schouderblessure een paar maandjes uit de training getrokken. Ik ben net weer begonnen met rijden in de bak, en het gaat tot nu toe zeer goed.
Het paard heet Pitstop van de Meern - afgekort Pit - en is een NES (hetzelfde als KWPN) paard. Hij werkt en leert heel graag, en staat altijd voor je klaar. Hij houd wel van een sprongetje en heel erg van buitenritten. Zelf rij ik hem vooral dresuurmatig en ga ik zoveel mogelijk met hem naar buiten, omdat hij dat simpelweg heerlijk vind. Hij is superbraaf, en zou nooit iemand iets aandoen. Met buitenritten vind hij ook niks eng. Hij staat in Bunschoten, op stal 'Rijo's Hoeve'.
Wat ik zoek is iemand die zelfstandig met het paard bezig kan zijn, ervaring heeft met paarden en paardrijden, en wil meedragen in de kosten. Daartegenover stel ik mijn paard te beschikking voor 3 tot 4 dagen in de week (dat valt onderling af te spreken). Tijdens die dagen mag je lessen (graag zelfs), dressuur rijden, springen, naar buiten, enz (alles dus). Ook is het mogelijk om wedstrijden te starten. Pit staat op een vol pesion, dus je hoeft niet stallen te mesten of te voeren o.i.d.
Bent u geïntereseerd of wilt u nog wat weten? Stuur dan een mailtje naar: rachelmarty95@hotmail.com of bel op 033-4758878.
Wat vind je hiervan?
Valiant schreef:oooh patty, op school bokken hea![]()
hoe waren de pauzes
Irismacho schreef:dessie schreef:Voor mijn 8 jarige ruin zoek ik een bijrijder of bijrijdster met ervaring. Het is een groot paard (tegen de 1.80 m aan), en hij is daarom ook geschikt voor grotere mensen. Het paard heeft wel wat in z'n mars, maar is vanwege een schouderblessure een paar maandjes uit de training getrokken. Ik ben net weer begonnen met rijden in de bak, en het gaat tot nu toe zeer goed.
Het paard heet Pitstop van de Meern - afgekort Pit - en is een NES (hetzelfde als KWPN) paard. Hij werkt en leert heel graag, en staat altijd voor je klaar. Hij houd wel van een sprongetje en heel erg van buitenritten. Zelf rij ik hem vooral dresuurmatig en ga ik zoveel mogelijk met hem naar buiten, omdat hij dat simpelweg heerlijk vind. Hij is superbraaf, en zou nooit iemand iets aandoen. Met buitenritten vind hij ook niks eng. Hij staat in Bunschoten, op stal 'Rijo's Hoeve'.
Wat ik zoek is iemand die zelfstandig met het paard bezig kan zijn, ervaring heeft met paarden en paardrijden, en wil meedragen in de kosten. Daartegenover stel ik mijn paard te beschikking voor 3 tot 4 dagen in de week (dat valt onderling af te spreken). Tijdens die dagen mag je lessen (graag zelfs), dressuur rijden, springen, naar buiten, enz (alles dus). Ook is het mogelijk om wedstrijden te starten. Pit staat op een vol pesion, dus je hoeft niet stallen te mesten of te voeren o.i.d.
Bent u geïntereseerd of wilt u nog wat weten? Stuur dan een mailtje naar: rachelmarty95@hotmail.com of bel op 033-4758878.
Wat vind je hiervan?
Waar heb je dat gevonden?
Mag ik de link.. Erg bedankt..
Jen_2oo6 schreef:ik ga ook weg opweg naar rocky 20 min fietsen![]()
Lientjee schreef:Oehh Pat, volgens mij word dat wel wat tussen jullie
cp112 schreef:Jen_2oo6 schreef:ik ga ook weg opweg naar rocky 20 min fietsen![]()
ik moet naar Rocky half nimuutje lopen
he ik ben nog niet weg. als jullie nou gewoon niks zeggen stop ik met lezen
Irismacho schreef:Lientjee schreef:Oehh Pat, volgens mij word dat wel wat tussen jullie
Dat denk ik ook wel ja![]()
Irismacho schreef:Lientjee schreef:Oehh Pat, volgens mij word dat wel wat tussen jullie
Dat denk ik ook wel ja![]()