Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
sneeuwpop schreef:Voldeed je wel aan de voorwaarden?
Jniena schreef:pff heb ik 2 weken geleden al op een advertentie gereageerd van iemand die op zoek is naar ene verzorgpaard, ze heeft het berichtje wel gelezen, maar neemt gewoon niet de moeite om te reageren..prima als je het niks vind maar neem dan in iedergeval eventjes de moeite om nee te zeggen..
Lous schreef:Ik heb mijn 'eisen' flink aangepast. Westernruiters zijn nou eenmaal schaars, dus iemand die open staat voor het western rijden is ook goed. Heb er geen leeftijd meer bij staan, iedereen is weer anders voor zijn of haar leeftijd. Het is voor 2 dagen in de week, lekker in de bak of naar buiten. Er is een binnenbak aanwezig, dus weer of geen weer je kunt naar binnen als je wilt. Ik vraag een kleine bijdrage van €30 per maand, want ik zie het als huur van mijn paard. Je hebt die dagen wel je eigen paard waar je alles mee mag. Zie dat maar eens bij een leasepaard op een manege te krijgen.
Al 200 keer bekeken op de BM en nog 1 geen reactie
Jniena schreef:@ mnkorteleve : denk je dat nog meer foto's nodig zijn ? en wat voor foto's dan?
Anke schreef:Iemand die hetzelfde niveau heeft of hoger dan de eigenaar, vind ik een heel ander verhaal.
Ik krijg ook betaald om paarden voor een ander te rijden of te corrigeren. Echter hebben de meeste
ruiters met rijdtalent een eigen paard of rijden voor een eigenaar de paarden. (vaak voor verkoop)
Dus voor die ene procent, zou ik niet een advertentie helemaal aanpassen, diegene kan altijd zelf een berichtje sturen.
Daarin onderbouwt waarom hij/zij wel een aanwinst zou zijn, maar niet bereid is een bijdrage of een kleinere bijdrage te betalen.
Als je gratis rijdt, heb je mijn inziens ook verder geen 'rechten', als je een bijdrage betaalt, dan is er toch ook een soort van plicht tussen eigenaar en bijrijder.
Zoals eerder al eens genoemd, dan zijn de bijrijder dagen 'heilig' en heb je als eigenaar gewoon pech.
Als iemand niets wil meebetalen, zou ik die persoon ook gewoon op een dag als ik wil rijden afzeggen en zelf rijden.
Bij een betalende bijrijder kun je dat mijn inziens gewoon niet maken.....dus er is wel verschil in hoe je als eigenaar daar tegenover kan staan.