Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
saroanda schreef:Tja wat zou het kunnen zijn...
Ik denk persoonlijk dat iemand die dat bedrag kan betalen dan ook wel het dubbele te beschikken heeft en dan een eigen paard kan onderhouden. En wat krijgt diegene voor dat bedrag? Hoeveel zeggenschap krijgt diegene over het paard? Als ik namelijk een dusdanig bedrag zou betalen zou ik het paard voor 50% als "eigen" beschouwen.
karuna schreef:Gaat zo te lezen fijn ahum bij de meesten met zoeken. Een enkeling heeft gelukkig wel succes.
Hier nog geen enkele reactie. En ook met goed rondzoeken niemand te vinden. Ja met rijden erbij vaker per week en dan bij voorkeur springen en crossen. Niet zo handig met een niet helemaal fitte pownie.
Ik kwam trouwens ergens een paar reacties tegen op een advertentie van iemand anders. Nogal schokkend maar is wel erg typerend voor de huidige bijrijder/verzorgerCitaat:Ja dag!
Jij wilt geholpen worden en dan moeten wij geld betalen voor werken!
Ik doe het met liefde maar ik ga geen geld betalen terwijl jij op je luie kont zit!Citaat:Hallo
Ik ben ... en ik ben 13 jaar aud en ik heb 9 jaar rijevaring
ik heb voor mensen al eerde vaker gereden
ik zou graag op u fjord willen rijden Maar wat zij de bijdraagers
en blijvt u fjord op u stal staan of mag die ook verplaats worden voor een tijdje?
IK zou hen graag willen verzorgen !
MD_Triumph schreef:Je mag het paard ook als eigen beschouwen.. het is eigenlijk soort eigen paard maar dan geen dierenarts en hoefsmid kosten!
sneeuwpop schreef:mnkortleve schreef:Bij mij ging het niet eens om kinderen, maar om 2 volwassenen die dit voor stelde.
Maar je heb gelijk hoor nu door dat internet gaat het toch heel anders.
Das toch niet gek. De stallingskosten moeten ook nog betaald worden....dan hou je pm niet zoveel over hahaha