Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? #1

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

lienieminie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 19:07

Moniek2001 schreef:
Hoi dit zijn een paar tips:
tip 1 geef nooit op { bij mij heeft het 2 tot 3 jaar geduurd -O- }
tip 2 ga in je buurt rondvragen; hoi is die pony van u ? zou ik daar hem een keertje mogen borstelen. En als je gaat mogen we nog een keertje terug komen?
tip 3 zet een advertentie op bokt en marktplaats
tip 4 hang een briefje op in winkels
tip 5 zoek op internet en typ dan in " bijrijder gezocht" of "verzorger gezocht"

heeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeel succes :j

ja ik ook het heeft bij mij 2 jaar geduurt!! maar nu heb ik zooooooooooooooooooon lieve verzorgpoown!!

Quiir

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 19:40

Lumea schreef:
Love_Swing schreef:
Ik zoek ook liever naar een leuke shetlander om gewoon lekker mee bezig te zijn zonder er op te hoeven rijden. Rijden is ook leuk, maar ik heb toch liever een shet om een beetje mee te knuffelen en wandelen.

Waar woon je?

In Capelle a/d IJssel, dat is net naast Rotterdam

Anoniem

Re: Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-14 00:52

Ik ben nu ook 4 maanden aan het zoeken en heb eindelijk een paar opties. Ben benieuwd wat het me gaat brengen :D

Quiir

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-14 11:14

Succes!

elainelouise

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-14 11:23

Joolien schreef:
Ik ben nu ook 4 maanden aan het zoeken en heb eindelijk een paar opties. Ben benieuwd wat het me gaat brengen :D

Vertel! Ben wel heel benieuwd! Jammer dat ik je toen niet heb kunnen helpen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-14 11:34

Ik krijg nu ook steeds meer pb'tjes van mensen of ik hun paardje wil verzorgen. :D Helaas is het alleen steeds net te ver.

_SimoneSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-14 22:18

Deetjeeuh schreef:
Ik krijg nu ook steeds meer pb'tjes van mensen of ik hun paardje wil verzorgen. :D Helaas is het alleen steeds net te ver.

toevallig ook van iemand nabij apeldoorn :D ?

Eliabbenhuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 16:37

Hmpff... ik zoek al 2 jaar eentje maar allemaal te verweg of ik ben te jong of te duur |(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 17:00

HorseLove456 schreef:
Deetjeeuh schreef:

toevallig ook van iemand nabij apeldoorn :D ?

Nee sorry! Maar ik zal voor je kijken als ik een pb krijg. :D

Doef

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 17:54

Iets in Almere om te verzorgen? Een leuke shet ofzo? Haha, ben nu al wel een tijdje opzoek.. Nooit gedacht dat het zo moeilijk was iets leuks te vinden :o xx

lienieminie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 18:42

lolove schreef:
Iets in Almere om te verzorgen? Een leuke shet ofzo? Haha, ben nu al wel een tijdje opzoek.. Nooit gedacht dat het zo moeilijk was iets leuks te vinden :o xx

ik weet niet maar had ik jou die link gestuurd of iemand anders? er zijn er namelijk heel veel in almere

lienieminie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 18:43

Eliabbenhuis schreef:
Hmpff... ik zoek al 2 jaar eentje maar allemaal te verweg of ik ben te jong of te duur |(

ja dat had ik ook!! maar na 2 jaar heb ik via via via een super merrie gevonden het is echt perfect lijkt wel
ik kan zo vaak komen als ik wil, het is gratis, ze staat op een boederij met 16 andere paarden allemaal van 1 baasje... niet opgeven!! ik had echt PRECIES hetzelfde
vraag ook rond bij vrienden van je ouders misschien dat dat helpt

Doef

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 19:02

lienieminie schreef:
lolove schreef:

ik weet niet maar had ik jou die link gestuurd of iemand anders? er zijn er namelijk heel veel in almere

ja haha dat was ik, alleen zijn die opzoek naar een bijrijder, terwijl ik juist een knuffelpony zoek haha :o

lienieminie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 19:48

ooh hahha

Ladyson

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 01:47

Kan jij geen verzorgpaard vinden Joolien? Ik zou jou toch wel heel graag willen hebben, jij hebt zo veel kennis! Of zoek je echt een getalenteerd sportpaard waardoor het niet lukt?

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 18:33

Hallo, heb nog steeds moeite met een verzorg paard te vinden.
Nu zat ik laats met iemand te mailen die had een hele leuke haflinger ging het opeens niet door omdat het haar te veel geld kosten dat ik haar paard gingen verzorgen ?!
Dan denk ik van uh jij hoeft mij niet te betalen .. maar goed kan gebeuren.

MyHu

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 20:06

Ik denk dat je achteraf toch liever niet bij z'n iemand zit.

Quiir

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 21:41

ik ben waarschijnlijk voorzien! een leuke shetlander :)

emily2105

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 14:33

Nog steeds niks gevonden. Kreeg wel een fulltime baan aangeboden in de paarden, maar helaas ben ik nog leerplichtig en ga ik ook nog studeren straks, dus dat word hem niet helaas.

Ilonka_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 17:45

Ik ben ook op zoek en wordt echt helemaal gek.
Het 'verlangen' om een verzorgpaard te vinden en beter te worden in paardrijden is zo groot dat ik dagelijks 3 maal marktplaats en bokt nazoek, maar helaas nooit iets in mijn omgeving. |(
Daarbij ga ik na mijn examen deze mei ook naar het buitenland een jaartje dus een verzorgpaardje vóór die tijd zal er wel niet in zitten. |(
Ik hoop dat ik in het buitenland (Ierland) een plek kan vinden om te rijden anders houdt ik het daar niet uit.

Maar als ik nu iets tegen kom wat me bevalt zal ik het zeker niet afslaan :)!

_SimoneSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 21:10

Ilonka_96 schreef:
Ik ben ook op zoek en wordt echt helemaal gek.
Het 'verlangen' om een verzorgpaard te vinden en beter te worden in paardrijden is zo groot dat ik dagelijks 3 maal marktplaats en bokt nazoek, maar helaas nooit iets in mijn omgeving. |(
Daarbij ga ik na mijn examen deze mei ook naar het buitenland een jaartje dus een verzorgpaardje vóór die tijd zal er wel niet in zitten. |(
Ik hoop dat ik in het buitenland (Ierland) een plek kan vinden om te rijden anders houdt ik het daar niet uit.

Maar als ik nu iets tegen kom wat me bevalt zal ik het zeker niet afslaan :)!

Maar dan zoek je dus een vp voor 4 maandjes? Daarbij moet je ontzettend veel leren voor je examen , Mij persoonlijk zal ik op dit tijdstip voor jou niet aan een vp beginnen

Maargoed , Jou keus

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 22:56

Ik ben februari vorig jaar ook aan een nieuwe verzorgpony begonnen, toen zat ik ook in mijn examenjaar. De verzorgpony die ik daarvoor had ging verhuizen dus zou ik een tijdje zonder zitten, maar dat vond ik niet een heel groot probleem omdat ik me dan beter kon focussen op mijn examens. Ik kreeg het paard echter wel aangeboden en toen vond ik het eigenlijk niet meer nodig om geen verzorgpony te hebben zodat ik beter kon leren. In de drukke weken ben ik gewoon wat minder vaak gegaan, daarna had ik natuurlijk iets van 3 maanden vakantie om dat allemaal in te halen! Overigens heb je in de laatste periode voor je examenjaar ook gewoon geen lessen meer over het algemeen, dus juist tijd zat en kan je alles zelf verdelen wat je wanneer doet! Naar mijn mening kan het dus best om in je examenjaar aan een verzorgpony te beginnen :)

_SimoneSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 07:58

Chouchou schreef:
Ik ben februari vorig jaar ook aan een nieuwe verzorgpony begonnen, toen zat ik ook in mijn examenjaar. De verzorgpony die ik daarvoor had ging verhuizen dus zou ik een tijdje zonder zitten, maar dat vond ik niet een heel groot probleem omdat ik me dan beter kon focussen op mijn examens. Ik kreeg het paard echter wel aangeboden en toen vond ik het eigenlijk niet meer nodig om geen verzorgpony te hebben zodat ik beter kon leren. In de drukke weken ben ik gewoon wat minder vaak gegaan, daarna had ik natuurlijk iets van 3 maanden vakantie om dat allemaal in te halen! Overigens heb je in de laatste periode voor je examenjaar ook gewoon geen lessen meer over het algemeen, dus juist tijd zat en kan je alles zelf verdelen wat je wanneer doet! Naar mijn mening kan het dus best om in je examenjaar aan een verzorgpony te beginnen :)

Dat klopt , Maar ik had t er ook over dat ze naar dr examen gelijk weggaat naar het buitenland..

MissFloorx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 18:45

ook ik ben nog steeds opzoek. als zat de moed me steeds meer in de schoenen. ;(

Liesjeex

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 21:17

pff, heb al 2 pb's gestuur, heeft ze ook gelezen, maar ze reageert niet :(
best moeilijk een paardje vinden