Ik vond het toen ook eng. Maar toch moest ik enorm lachen. Vooral omdat het leek alsof ze zat te headbangen op het getrommel of dat ze kopjes zat te geven tegen der buurman. Hoop dat het nooit meer gebeurd.
Als ik er nu aan terug denk moet ik eigenlijk weer lachen. Het zag der zó enorm raar uit. Niemand weet iets van der nu. Morgen waarschijnlijk wel. Iemand die best veel met haar omgaat zei dat ze die ochtend niet had ontbeten en daarna ook alleen iets kleins gegeten had.
Uhu idd. En honger hebt ofzo Ik kan makkelijk van tot ik opsta tot saves zonder eten.. Maar ook genoeg weer niet natuurlijk
Hee Ben ik weer; willen jullie foto van zondagavond feest zien? Let vooral niet op mijn hoofd Als je wilt zien moet je even zeggen dan upload ik hem even
Als ik s'ochtends gewoon ontbijt rond half 8 heb ik om 10 uur zo'n enorme honger. Niet normaal meer. Laat staan als ik dan niets eet.
jaaa ziennn ja dat heb ik ook jennifer ik kan echt niet een hele dag zonder eten!! dan ga ik dood alleen als ik ziek ben.. dan eet ik echt weinig
Ik zou ut wel kunnen..maar soms heb ik ook zo van die vreetdagen Ben dan echt bijna de hele tijd aant eten...