Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Pattypaard schreef:Hai
Beterschap Jenni!![]()
Opa is er niet meer![]()
Gisteren belde me moeder naar hier dat me broer en ik klaar moesten staan want het ging niet goed met Opa. Wij eerst me vader nog ophalen op het werk en toen naar ut ziekenhuis. Toen heb ik nog een hele tijd de hand van me opa vastgehad en bij um gaan zitten. (daar word tie rustig van) En me broer laterna, toen me oma even weg moest ook. Soms ademde hij heel zwaar, en kreeg het zo erg dat hij morfine kreeg. Laterna is nog de andere familie gekomen en die zijn ook allemaal bij hem geweest.
De pastoor was nog geweest voor de laatste bode ofzowiets?In ieder geval daar nog wat gebeden en gepraat om het zo maar te noemen.
Hij kon toen niet meer praten, maar luisterde wel nog. Dat merkte je aan hem.
Ik, mijn broer, 2 neven en 1 vriendin van hun waren even buiten gaan staan omdat het binnen echt kei warm was... en pas toen we allemaal weer binnen waren, allemaal bij elkaar istie gestorven. Om 21:10.
Het is heel fijn gegaan,, precies zoals hij wou, me oma wou, en wij allemaal wilden. De dood is natuurlijk nooit iets fijns, maar hij is al 11 jaar aan de zuurstof en is al langer ziek (COPD en daarbij nog wat dingen) en hij had ook naar adem kunnen snakken en zo dood gaan. Daarom heel fijn en rustig gegaanSorry voor het lange verhaal