[HK] Verzorgmiepjes.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-06 20:02

Whaa :aa..
Ik wil t weten ;o..

Keedie

Re: [HK] Verzorgmiepjes.

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-06 20:03

ik Heb vandaag lekker gereden zonder zadel op mijnn Allerliefste verzorg ponytje Najaa meer mn eigen pony lekker zonder zadel gereden t ging egt super goe dop een paar bokken na dan ze is pas onder het zadel. Dat hoort ook wel want ze is bijna 4 en dan mag ze langer rijden en meerr ik rij nu 3 keer in de week en minstens een half uur:D . Naajaa over morgen gaat ze lekker los ohjaa
omdat ik mijn kleine ettebak meer mn eige pony is omdat ik meer en vakaer ernaatoegaa dan dr eigenaarr ze zei dus ook je mag alles met die dondersteen doen wat je maar wilt wat een lieve mensen heb je toch he

nou dan ga ik weer:D

dOeii doeii

SpikkelFire

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-06 20:05

ik weet er ook niet zoveel van alleen dat ze idd de spieren gaan testen door alles te buigen zoiets haha..
Voor de rest niets veel te vertellen..heb zin in zaterdaggg dan gaan we weer stappen in rotterdam, we gaan naar hollywood music hall en dan komennn....DE MENSEN VAN WINTERBASEEEEEEEE WHAAA die gasten zijn zoo jummiee

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-06 20:06

Net onder het zadel en dan zonder zadel rijden?
Linker kan niet.. Maar goed, das je eigen verstand..

SpikkelFire

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-06 20:06

Ik heb dr zin annn

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-06 20:07

Ik zin in donderdag ;o..
Ik hoop zo dattii weer mag draven.. :|..
En anders.. Gehe icht gezellig zonder zadel stappen voortaan..

Erik kan echt dik goeie kusjes geven ..

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-06 20:08

Ich gehe zo zu Fitness..
En ich habe keine Lust..
LAten we t daar op houden..
Pfft..

_Wieke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-06 20:22

gekkesies

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-06 21:21

Ik ben er weer!
Spikkelfire: Wat vond je vandaag van de luistertoetsen?

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-06 21:53

Ik bn dood maar oke ;o
K peer m weer, morgen vroeg en lang school..

WHAAA TEKENING VAN TEKENEN NOG NIET AF
EN NATUURKUNDE NIET GELEERD EN WE HEBBEN EEN REP.
Okee.. Toch nog tussenuur morgen

gekkesies

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-06 21:58

Slim Ier.
Ach ja, heb ik ook wel vaker!
Doeeg

SpikkelFire

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-06 22:13

de luistertoets vond ik wel gaan..t audiodeel was vrij pittig en t videodeel ging opzich wel wat vond jij?

Ik heb donderdag mn herkansing voor akunde (had een 4 ) alleen heb nog niet geleerd

gekkesies

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-06 22:19

Vond ut hartstikke makkelijk, allebei!
Maar wil niet voor niets vertalen worden he.
Succes met je Her dan!

_Wieke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-06 22:32

suc6 met herkansing!

SpikkelFire

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-06 22:34

danke danke, heb ik wel nodig denk ik

Calanddra

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-06 22:37

Bah, ben ziekjes.... kon vanmiddag dus dan ook niet naar Dev

De volgende keer dat k m zie zal hij in Vianen staan. Hij gaat er morgen al heen, echt snel. Ben wel heel benieuwd naar de stal, Denise (zijn eigenares, Mutselfluts op bokt) komt me van de week een keertje oppikken en dan gaan we naar de stal toe.
Nu maar hopen dat mn ouders me zo vaak mogelijk op zondag kunnen brengen. Zodra t weer wat warmer wordt, wil ik ook een poging doen om erheen te fietsen, maar daar is t nu echt te koud voor....

Pattypaard

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-06 11:16

Hai
Beterschap Jenni!

Opa is er niet meer
Gisteren belde me moeder naar hier dat me broer en ik klaar moesten staan want het ging niet goed met Opa. Wij eerst me vader nog ophalen op het werk en toen naar ut ziekenhuis. Toen heb ik nog een hele tijd de hand van me opa vastgehad en bij um gaan zitten. (daar word tie rustig van) En me broer laterna, toen me oma even weg moest ook. Soms ademde hij heel zwaar, en kreeg het zo erg dat hij morfine kreeg. Laterna is nog de andere familie gekomen en die zijn ook allemaal bij hem geweest.
De pastoor was nog geweest voor de laatste bode ofzowiets? In ieder geval daar nog wat gebeden en gepraat om het zo maar te noemen.
Hij kon toen niet meer praten, maar luisterde wel nog. Dat merkte je aan hem.
Ik, mijn broer, 2 neven en 1 vriendin van hun waren even buiten gaan staan omdat het binnen echt kei warm was... en pas toen we allemaal weer binnen waren, allemaal bij elkaar istie gestorven. Om 21:10.
Het is heel fijn gegaan,, precies zoals hij wou, me oma wou, en wij allemaal wilden. De dood is natuurlijk nooit iets fijns, maar hij is al 11 jaar aan de zuurstof en is al langer ziek (COPD en daarbij nog wat dingen) en hij had ook naar adem kunnen snakken en zo dood gaan. Daarom heel fijn en rustig gegaan Sorry voor het lange verhaal

gekkesies

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-06 11:18

Patty heel veel sterkte he meid!!
Is natuurlijk heel erg maar van de ene kant wel fijn dat ie gestorven is zoals ie het zelf wilde..
Iig sterkte

Pattypaard

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-06 11:23

dankje
uhu, de hele familie heeft er ook vrede mee.
En we hebben het allemaal aan zien komen,
mijn oma kreeg ergens een brief van..een voor haar en een voor opa. Toen ze de brief zag dacht ze direct; dit is de laatste.
Ik zei het in de auto nog, en sinds hij in het ziekenhuis is..heb ik steeds gezegt en gelooft dat dit de laatste keer zou zijn,
Mijn neef was zondag ook nog gekomen, en hij dacht; dit is het afscheid.
En ook hij had gelijk, want toen hij gisteren er was...kon hij niet meer met opa praten zoals hij zondag wel had kunnen doen.
Gelukkig is het niet ineens gebeurt..dan zal het veel erger geweest zijn.

SpikkelFire

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-06 15:08

sterkte patty! Ik weet hoe je je voelt...mijn opa is van de zomer 2 jaar geleden overleden (voelt als de dag van gister) en die was al 81 en ook al een tijd aan het zuurstof enzo want hij had t aan zn longen, die was ook in t ziekenhuis gestorven en we hebben allemaal goed afscheid kunnen nemen t was ook tijd om te gaan..
Wat me nog wel bij is gebleven is omdat ik bij t afscheid zo moest huilen bleef ik niet lang en dat mn opa daarna tegen mn moeder zei; ja k vind t zo erg voor michelle, dat ze zo moest huilen! (soort van dat ze dat niet hoeven doen, dat k niet om mn opa moest gaan huilen omdat t niet 'erg' was)
k krijg dr nog steeds een brok in mn keel van..

gekkesies

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-06 15:11

Ik heb hetzelfde gevoel gehad bij mij oma, die had zoveel te verduren gehad.
Heeft kanker gehad, overwonnen, een aantal hartstilstanden, 2 keer een herseninfarct, en uiteindelijk ontdekten ze nierkanker die helemaal uitgezaaid was.
Uiteindelijk heeft het toen nog 2 jaar geduurd voor ze stierf, terwijl ze al die tijd al dood wilde eigenlijk..
Tuurlijk, erg voor mijn opa en ons, maar het is haar leven, haar keus..
Waarom dan geen euthanasie dacht ik steeds maar..

_Wieke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-06 15:14

Patt: ik weet even echt niet wat ik moet zeggen... wat ik wel weet is dat ik echt heel gelukkig moet zijn met dat mijn oma nog steeds leeft ondanks haar zware hersenbloeding. Sterkte meid! Ook voor de rest van de fam!

Marr_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-06 15:32

Pattypaard schreef:
Hai
Beterschap Jenni!

Opa is er niet meer
Gisteren belde me moeder naar hier dat me broer en ik klaar moesten staan want het ging niet goed met Opa. Wij eerst me vader nog ophalen op het werk en toen naar ut ziekenhuis. Toen heb ik nog een hele tijd de hand van me opa vastgehad en bij um gaan zitten. (daar word tie rustig van) En me broer laterna, toen me oma even weg moest ook. Soms ademde hij heel zwaar, en kreeg het zo erg dat hij morfine kreeg. Laterna is nog de andere familie gekomen en die zijn ook allemaal bij hem geweest.
De pastoor was nog geweest voor de laatste bode ofzowiets? In ieder geval daar nog wat gebeden en gepraat om het zo maar te noemen.
Hij kon toen niet meer praten, maar luisterde wel nog. Dat merkte je aan hem.
Ik, mijn broer, 2 neven en 1 vriendin van hun waren even buiten gaan staan omdat het binnen echt kei warm was... en pas toen we allemaal weer binnen waren, allemaal bij elkaar istie gestorven. Om 21:10.
Het is heel fijn gegaan,, precies zoals hij wou, me oma wou, en wij allemaal wilden. De dood is natuurlijk nooit iets fijns, maar hij is al 11 jaar aan de zuurstof en is al langer ziek (COPD en daarbij nog wat dingen) en hij had ook naar adem kunnen snakken en zo dood gaan. Daarom heel fijn en rustig gegaan Sorry voor het lange verhaal

Heel veel sterkte er mee Pat!!
Een broer van mn opa (het was een soort opa voor me) ligt zins gisteren avond ook ops sterven dus die gaan iig deze week ook dood....
sterkte ermee!

_Wieke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-06 15:35

_Wieke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-06 15:36

Thunder4ever: ook jij heel veel sterkte! Is mijn pech over begint jullie pech