Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Annwfyn schreef:Ik heb haar zelf nog niet gezien nadat ik het zelf heb gezien, waarschijnlijk zie ik haar dinsdag of zaterdag (want ben weekenden nu dus wel thuis) en dan ga ik het haar zeker vragen (heb haar mobiel wel, maar sms'en vind ik in dit geval niet zo fijn).
myk_en_shant schreef:En ik ben echt de moeilijkste niet en er is in overleg heel veel mogelijk.
Jniena schreef:Wat fijn cowgirl dat je wat gevonden hebt
ik zou ook geen ijzers plaatsen als dat niet nodig is, ik zou het toch echt eens na gaan vragen bij haar hoe het zit.
Ik probeer een advertentie te plaatsen, maar pfoe wat valt dat tegen. Ik heb geen idee wat ik er allemaal in moet zetten.
Em_ schreef:Hmm, ik heb tot nu toe één reactie op m'n advertentie, maar was niet geschikt.. En 2 andere mensen die ik zelf benaderd had, kunnen helaas niet. Erg jammer. Nu heeft mijn stalgenootje voor haar paard net een dag een advertentie op marktplaats staan en heeft meteen super veel reacties. Is mijn paard niet leuk genoeg?Haha, blijkbaar is rijden toch het belangrijkst voor de verzorgsters van nu (dat kan wel op het paard van m'n stalgenoot, en op mijn paard niet (kan wel, maar alleen als ik er bij ben, dus zeg even 1x in de 2 weken..). Iemand nog tips om mijn paardje "aantrekkelijk" voor verzorgsters te maken? Er is namelijk genoeg vraag naar een verzorgpaard in mijn omgeving...
emily2105 schreef:Ik denk dat het bedrag mensen tegenhoud. Ik had hem geel graag gedaan maar ik kan het in ieder geval niet betale . Het is wel een geweldige kans voor iemand die het wel kan missen.