Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
chelle_dora schreef:Heb je daar je diploma voor gehaald dan? En weet de eigenaar dat? Moment dat mijn bijrijdster les gaat geven aan iemand is de dag dat ik d'r van m'n pony afsleur en de stal afschop namelijkEn die is dan nog wel een heel stuk wijzer dan dat jij bent.
Lovehorses55 schreef:ze wil vast niet heel uitgebreid les geven
af en toe een paar tips en dingen kan toch best zonder diploma
toch? of heb ik dat mis
chelle_dora schreef:Of het nou betaald of onbetaald is, veel stallen kunnen daar echt een probleem mee maken ,er zijn niet voor niets diploma's die je moet halen om les te geven. Ik doe in m'n les ook niks anders dan wat ik normaal doe, maar moment dat er wat gebeurd kan je wel als de boosdoener gezien worden. Maar het is niet voor niets dat je als 12 jarige nog niet je orun mag halen; je bent nog niet in staat om les te geven.
Vraag me dus ook af of iemand bewust zijn of haar pony/paard uitleent om een 12 jarige les te laten geven aan diens vriendinnetje.
lolove schreef:Ik denk dat ze bedoelt dat ze die vriendin gaat helpen, maar het lijkt me idd sterk dat de eigenaar een onervaren ruiter op der pony laat rijden, en door een kind van 12 laat helpen,, Maar ik weet de hele situatie ook niet eh, miss is er wel een volwassene bij en doen ze het samen? Dat hoop ik dan
FUDGE schreef:Ik kan ook niks vinden. Ik zoek eigenlijk een (shetland)pony waar ik lekker mee kan knuffelen en troetelen, longeren en eventueel voor de kar mee kan mennen (ik ben bereid dit te leren, lijkt me erg leuk!) Maar ik vind ook niks, helaas.
Deetjeeuh schreef:FUDGE schreef:Ik kan ook niks vinden. Ik zoek eigenlijk een (shetland)pony waar ik lekker mee kan knuffelen en troetelen, longeren en eventueel voor de kar mee kan mennen (ik ben bereid dit te leren, lijkt me erg leuk!) Maar ik vind ook niks, helaas.
Waar woon je? Misschien weet ik iets voor je.
Heb weer wat aangeboden gekregen, helaas ook weer te ver. Zucht.