Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Lekker leuk ofzo

Veel
Verdient wel goed 

Maarja, kun je niets aan doen als student zijnde 
Verschrikkelijk vak was dat altijd 
wat er al allemaal is gebeurd in zijn lessen:

en toen had ik hem uitgenodigd voor vriendjes.. hij geaccepteerd.. hij is stand-up comedian in een theatercafé in Amsterdam.. Toomler heet dat en daar ga ik wel eens heen 

het was erg komisch en na de voorstellingen gingen we even naar buiten wat eten enzo.. lopen we na een tijdje weer naar binnen en ik hoor me vriendin zeggen (ik liep achteraan); kijk eens wie daar staat!
hele verhalen enzo, heel gezellig en later moesten we weer verder voor de volgende voorstelling.. nja toen thuis niet meer gekrabbeld ofzo..ojah volgens mij wel maar had ie niet op gereageerd (hij is niet zown krabbelaar
)
Mn vriendin opeens; kijk eens wie we daar hebben? stond ie achter me bij de bar, maar hij zag me niet eens
heel de avond zag ie me niet.. en toen de avond voorbij was gaan de comedians altijd nog even wat drinken daarzo dus dan heb je kans om bij te kletsen.. dus ik tik em aan toen ie voorbij liep en toen deed ie echt heel blij
dus gezellig gepraat en hij ging wat drinken halen maar wij moesten naar huis 

) terug: Absoluut! X
en nu weet ik niet heo ik het verder moet aanpakken 

SpikkelFire schreef:gelijk stil
Jaa is goed [***]!
Hoelaat? En met de trein?

8:22 denk ik

mjaa.. als ik em dan weer heb gezien blijf ik aan hem denken 
maar je kan hem wel leuk vinden SpikkelFire schreef:zo vroeg
Nou dat doe ik neit hoor, ik moet een half uur later
Andere keer
Maarrr.. ik kan toch niet verliefd zijn op die jogne? Ik ken em amper.. alleen van het podium enzomjaa.. als ik em dan weer heb gezien blijf ik aan hem denken
/edit; maar tis echt een poepie
maar ik heb géén idee wat ik nu moet doen?
IK WEET T NIET
nou wens je veel succes miesje
nOekiiej schreef:gewoon een keertje met hem gaan stappen