Hey Jansje wat ben je kleinn had ik niet verwacht leuke dag gehad zeker Li moiod at het toch goed ging shaar volgende week feest van mn oma die 85 wordt, en weekend daarna 2 verjaardagen
Ik las in de Glamour. Over genieten van iets.. Dat mensen niet vaak genieten omdat ze bijna altijd aan het verleden denken, iets was dagen, uren, minuten geleden is gebeurd.. Of in de toekomst..
Hoe zit dat bij jullie? Ben 'k eigenlijk wel nieuwsgierig naar..
Nou.. Als ik ergens ben.. Wat echt super hot is.. dan niet..
Maar als ik gewoon een stukje loop buiten ofzo, of fiets. Dan denk ik automatisch.. Gewoon aan het begin van de dag.. Of aan andere dingen. Dus op zo'n moment geniet je eigenlijk niet..
Ik denk altijd aan iets in het verleden, iets leuk, minder leuks,... Van de leuke momenten als ik daar dan weer aan terug denk geniet ik echt, komt er gelijk weer een lach op me gezicht te staan, maar op bepaalde momenten, 'droom' ik over bepaalde dingen die ik hoop dat gebeuren gaan, maar op momenten dat je van een ding echt geniet, dat je daar met je hoofd bij zit, nee dan denk ik niet terug, maar echt heel veel schieten idd wel momenten van het verleden voorbij, en dan denk ik daar idd een tijdje aan...
even over het ondewerp. ik denk bijna altijd. Vooral als er iets spraakmakends gebeurd is maar ook over mijn eigen non-verbale communicatie, ofdat ik geen verkeerde signalen heb afgegeven ofso. Maar als ik fiets naar het paard of ik zit n de metro dan dagdroom ik altijd. DAt is mijn meditatie/genietmoment
Ik zit trouwens ook altijd en overal aan dingen te denken die ik heb meegemaakt (vaak kortgeleden) of aan dingen die staan te gebeuren. Maar als ik bijvoorbeeld lekker door de natuur aan het rijden ben met Stru, dan kan ik wel écht genieten
Laatst bijgewerkt door Shaar op 10-06-07 20:29, in het totaal 1 keer bewerkt
zeker weten (over het buitenrijden). Zullen we trouwens anders meeten??? ik ga namelijk ook de 22ste. Ga vooraan beneden bij de Super league zitten. en grand prix effies kijken