Hee miepers 
Haha check die kleine Jans dan weer op die foto
Is dat groene shirt nieuw Jans? Die ga je toch niet over dat blauwe shirt aandoen 
Ben benieuwd hoe de wedstrijd met Vera ging! En mooi dat je lekker gereden hebt Li!
Oehh, ik ben vandaag dus met Stru naar een TREC-oefenmiddag geweest, en ik heb echt heerlijk gereden! Dit was de eerste keer dat ik met haar ergens anders naartoe ben geweest, en op vreemd terrein met vreemde paarden is ze altijd erg druk, dus ik had me al op het ergste voorbereid
Ze gaat dan altijd erg bokken en druk doen haha. En ze heeft inderdaad een aantal keer gebokt, maar ik ben niet gevallen hehe
En het was echt heel leuk! 3 uur gereden, moest je zelf de weg zoeken met een stafkaart enzo. We hebben af en toe lekker door de bossen gereden en door het water enzo. Was echt tof 
En daarna gingen we oefeningen doen op zo'n obstakelbaan zegmaar, moet je bijv. door zo'n labyrint lopen zonder dat je de balken raakt, en je moet rechtuit galopperen door een hele smalle doorgang, slalommen in galop, in galop onder lage stokken door enz. Ging echt super!