Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? #1

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

emily2105

Re: Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 23:00

Ik heb hier al eerder gereageerd en nog steeds ben ik opzoek naar een verzorgpony. Helaas is bijna alles wat hier in de buurt wordt aangeboden betaald en ik kan geen bijdrage leveren helaas.

Vega_Girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-13 17:30

Ik ben ook al superlang opzoek.. Als iemand nog een verzorgster in Wassenaar zoekt, stuur me een PB of mailtje!! *\o/*

Doef

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-14 18:36

Nou, ik had gereageerd op iets, advertentie is verwijderd en heb nooit antwoord terug gekregen.. Is dat tegenwoordig een manier om mensen af te wijzen? :') Haha ach ja ik zoek wel weer verder, altijd positief blijven zeg ik maar zo!! :+

emily2105

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-14 19:51

Ik heb ook heel vaak dat er gewoon niet gereageerd wordt helaas!

Vega_Girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-14 20:11

emily2105 schreef:

Ja!! Ik heb ongeveer 3 dagen geleden op 5 advertenties gereageerd, maar nee hoor... Geen antwoord.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-14 20:15

Vega_Girl schreef:
emily2105 schreef:

Ja!! Ik heb ongeveer 3 dagen geleden op 5 advertenties gereageerd, maar nee hoor... Geen antwoord.

3 dagen geleden... Dan zou ik even meer geduld kweken als ik jou was. Misschien moeten ze er nog over nadenken, of zijn ze momenteel zo druk dat ze niet in staat zijn elke dag hun mail te checken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-14 20:25

Vega_Girl schreef:
emily2105 schreef:

Ik sluit me aan bij Nesxnas... Weet niet wat voor tijdzonde jij leeft, maar je zit precies in de periode van kerst en oud en nieuw.. := er al over nagedacht dat sommige mensen op vakantie zijn of druk bezig zijn met familieleden bezoeken vanwege deze festiviteiten? :')

Tigra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-14 20:30

Inderdaad ook een beetje geduld hebben. Je zit nu in een drukke periode voor veel mensen. En misschien wachten ze eerst wat meerdere reacties af om daarna een goed mail terug te sturen.
Maar je ziet het inderdaad wel vaker dat mensen helemaal niet reageren. Andersom ook last van gehad toen wij op zoek waren naar een bijrijder dat je mails stuurt en nooit iets terug hoort en ook dat de advertentie gewoon blijft staan of paar uur later verdwijnt. Heel hinderlijk als het niet is wat je zoekt zeg dat dan gewoon. Kunnen mensen ook weer verder. Want ik zou namelijk een selectie maken in waar ik een reactie naar toe stuur en dan even afwachten wat je terug krijgt voor je weer andere gaat aanschrijven.

Zelf een keer gehad dat een advertentie er 2 uur opstond en ik een mail stuur. De advertentie is 's avonds weer weg maar geen reactie gehad. Vroeg me wel af of ze dan al zo snel iets had gevonden of dat het een bevlieging was. :P.

emily2105

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-14 20:57

Bij mij was het dan echt maanden later nog steeds niks gehoord. Ik wacht wel rustig af, maar als het te lang duurt vind ik het ook zo raar om dan nog een mailtje te sturen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-14 21:00

Gewoon doen hoor, een mailtje sturen! Jij weet waar je aan toe bent, de eigenaar kan het vergeten zijn oid.

emily2105

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-14 21:07

Ja dat klopt, maar dan is het niet van een advertentie geweest ofzo maar een stal hier in de buurt die ik dan heb gemaild met de vraag of ze iemand zoeken en dan wil ik ze ook niet dwingen om ja te zeggen ofzo.

kroontje98

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-14 21:11

Bij mij heeft het ook ontzettend lang geduurd..
Maar dat kwam omdat ik heel jong was.
Maar later kreeg ik contact met oude vrienden van mijn ouders en nu verzorg ik hier en daar een paardje en rij ik er ook op.
Als je eenmaal tussen de paardenmensen zit, is het niet meer moeilijk om een verzorg pony te vinden. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-14 21:12

Je kunt het best nog een keertje vragen hoor, ik vind het namelijk niet meer dan normaal om een antwoord te krijgen. Je dwingt ze niet om ja te zeggen, je vraagt ze om een antwoord.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-14 21:14

Zelfde probleem hier.. Wacht eigenlijk al 2 maanden op langskomen, en al zeker een maand op een mailtje terug. Mijn laatste mail heb ik volgens mij 2 weken terug gestuurd. Nog eens mailen?

Doef

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-14 21:15

Ja!

emily2105

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-14 21:16

Ja daar heb je gelijk in, ik had laatst naar 2 stallen hier in de buurt gemaild maar nog niks terug, maar ik wacht nog even de vakantie af en dan stuur ik denk ik weer iets, maar moet ik dan gewoon hetzelfde mailtje nog een keer sturen of meer iets van had u mijn mailtje al gelezen ofzo?

Deetjeeuh: ik zou gewoon nog een mailtje sturen, het duurt nu wel heel lang. En ik snap dat ze het druk heeft, maar het lijkt mij dat ze vast wel even de tijd heeft om te mailen, misschien is ze wel gewoon vergeten te mailen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-14 21:16

Dan ga ik haar zo even mailen! :) Dankjewel!

Doef

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-14 23:14

En heb je al antwoord gehad? haha :o,,
Ik hoorde van iemand dat een kennis van hun een verzorgster zocht voor een 4 jarige merrie, Niet rijden,
is wel erg sterk etc. Zal ik reageren? Aangezien het een 4jarige sterke merrie is en ik nooit echt een verzorgpaardje heb gehad. En het is een echte luxe jonge dame, terwijl ik meer op zoek ben naar een lekker troetel beest, waar ik lekker mee kan wandelen, poetsen, tutten etc, maar daar kan ik helaas geen advertentie van vinden, niet eens wat er op lijkt :+, maar ik wil wel heeeel graag meer met paarden doen dan alleen een beetje rondhobbelen op een manege natuurlijk :o Dus contact opnemen met diegene of niet en gewoon verder zoeken? xx

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-14 23:56

Je kan altijd kijken! En nee, heb nog niets terug gehad. :P

emily2105

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 00:01

Je kan altijd kijken en vragen of ze je misschien willen begeleiden daarmee omdat je nog niet zo veel ervaring hebt.

Lovehorses55

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 00:09

hallo
sorry oals het niet mag
maar ik ben op zoek naar een verzorg/berijd pony in de buurt van denekamp
ik heb 2 jaar rijervaring
ik ben 14 jaar oud
156cm en ongeveer 48 kg
dus als iemand iets weet heel erg bedankt :)

paradisex

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 00:14

Altijd is rond vrage in de manege :) ik heb een suuperleuk meisje lere kenne hier op bokt , ze woont op 10min rijde van bij mij en dankzij haar heb ik nu 2 verzorgponys :) dus zeker is rond vragen !

Doef

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 00:18

Ik heb gemaild! maar denk zelf eerlijk gezegd niet dat ze me aanneemt.. Achja.. Nee heb je, ja kun je krijgen! :o

emily2105

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 00:21

Daar heb je helemaal gelijk in!

Lovehorses55

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 00:30

dat is waar