Ook weer bijgelezen, probeer overal op te reageren.
Mooi dat het zo lekker ging Kimberley
! Ben erg benieuwd naar foto's
!!!
Denk goede keuze Robin! Volgens mij is het bij Silence 'betrouwbaarder'dan bij die andere man... en als er natuurlijk ook nog 10 andere meiden bij die anderen verzorgen komt er geheit heisa...
3e van de 6 valt toch nog wel mee Dirkje
.
Tjah, het staat idd wel netter als je in wedstrijdjasje etc. gaat Patty. Maar als jij je in die kleren neit lekker voelt en het is niet officieel, dan heb ik geen commentaar, maar ga wle met kimberley mee, dat als je officieel gaat starten, het niet moet kunnen
.
Zou vandaag dus eigenlijk op Noraly gaan rijden... Zegt de eigenaresse dat ze opeens een afspraak had bij de bank om 3 uur en dat ze geen oppas had. Dus ik ging op Sam passen, 't zou 3 kwartier ofzo duren, duurde het uiteindelijk 2,5 uur... Gaf ze me 20 euro... Ik niet aangenomen hóór... Maar vroeg ze of ik anders vanavond kon komen etc. Maar kon jammer genoeg niet. Toen ze thuis kwam nog een tijdje zitten drinken en alles. En ze gaan natuurlijk nog verhuizen, vroeg ze of ik evengoed nog de paarden zou willen gaan doen als ze dus verhuist zijn... Het is alleen wel een uur heen en een uur terug fietsen, denk niet dat ik dat ervoor over heb... Maar ach, het kan nog wel een jaar duren voordat dit huis is verkocht
. Zal wel zien dus
.