Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Ladyson schreef:Hebben jullie dan niks waaraan dat overduidelijk blijkt? Ik heb (niet ter controle, maar omdat dat zo geregeld is bij ons..) bakjes met voer klaar staan die dagelijks gevuld moeten worden anders staan ze namelijk leeg. Daarnaast moet de stal dagelijks gemest worden en een niet-gemeste stal valt ook wel op.. Ook hou ik een agenda bij waarin elke dag geschreven wordt wat er is gedaan (doe ik zelf ook).
Niet komen lijkt me dan nogal opvallend..
BOKTMANDYY schreef:Ik vind dat echt schokkend hoor het wel vaker.
K ben vrij makkelijk, al heb ik nog 10000 afspraken op die dag, ik moet en zal naar luna gaan.
lienieminie schreef:BOKTMANDYY schreef:Ik vind dat echt schokkend hoor het wel vaker.
K ben vrij makkelijk, al heb ik nog 10000 afspraken op die dag, ik moet en zal naar luna gaan.
Haha idd toen ik ziek was met 38 C koorts (niet heel veel op zich) ben ik ook gewoon gegaanmisschien niet heel slim want ik heb maar een half uurtje gereden
Ladyson schreef:Ik schrijf van alles in die agenda op, ook bezoek van de hoefsmid of als paard een keer verkouden ofzo is. Zo kan ik altijd alles terug kijken, het is dus niet als controle bedoeld maar tegelijkertijd wel een dubbelcheck! Heb niet komen opdagen nog nooit meegemaakt, wel dat er wat anders in de agenda stond dan dat mijn stalgenoten gezien hadden.. (kwam ik per toeval achter)