ik zou het niet weten. de één word ld en de ander niet. Ligt er maar net aan hoe je in de groep ligt maar stel jezelf eens voor.
Ohja, miepkes. Ik ga vrijdag 22 juni naar het CHIO in Rotterdam. Uiteraard ben ik bij de Superleageau aanwezig en zal ik zwaaien als ik weet dat de camera op mij gericht staat
Hee,Ik ben Marloes,12 jaar,en heb een super verzorgpony waar ik erg veel omgeef,ook een miep dus?:+? Ik hou van lekker gek doen(Deed ik waarschijnlijk al toen ik klein was,volgens me moeder) naja ik houd dus van lol hebben,ben niet echt een rustig typetje,en ben gek op die viervoeters!Woon in friesland,Leeuwarden:) ehmm.. wat moeten jullie nog meer weten?
Maar wel 1 ding Marloes. Blijf wel actief hier praten.. Want we hebben er al heel veel gehad die hier kwamen en een aantal x gepost hebben en toen weer weg zijn gegaan..
Moet vanmidg naar een verjaardag toe waarvoor je 2 uur in de auto moet zitten om er alleen al te komen. Thank God for making Virginia Andrew. Als zij er niet was geweest had ik me doodverveelt.
gisteren kassa draaien (zoals altijd op zaterdag ochend/middag) maar voor het eerst geen slaapneigingen gehad. Vroeg naar bed gaan helpt dus toch
dat is een schrijfster. Nu helaas dood maar haar boeken leven voort. Uit anekdotes worden nu nog steeds nieuwe boeken gemaakt. En ik ben de gelukkige die nu alle 2 de nieuwste boeken bezit