Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maar dat juist niet, kijk als er iets was kwamen ze wel eens met oplossingen enzo maar verder niet! En ik vraag zelf wel eens of ze ergens ervaring mee hebben, laatst rotstraal had mn huidige zelf een kwastje, borsteltje en sudocreme en betadine gehaald omdat t op was
vond ik nog best slim met een kwastje
Moet ook zeggen dat ik vrij makkelijk ben, alles mag als je maar even over bepaalde dingen overlegt. Vorige week ook belde mn bijrijdster dat hij zo vervelend bij haar was en dat ze hem maar afgezadeld had omdat ze bang was dat ze verkeerd reed ofzo. Ik volgende keer mee en bleek dat ze t zadel niet helemaal lekker legde
maar goed dat heb ik liever dan maar gewoon doorrijden toch
billy3105 schreef:BOKTMANDYY schreef:Jeetje that sucks patricia en christa, het moet je ook maar echt treffen, maar tegenwoordig wilen bijrijdster niet meer betalen, mij maakt het niet uit of ik moet betalen, ik snap dat aan de ene kant wel, ik heb het gewoon getroffen.
Heel fijn billy, leuk een mannelijke bijrijder, hoor je niet vaak, wel jammer. Ondanks dat er toch veel mannelijke ruiters zijn. Erg fijn dat je er ook 2 heb, voor r geval de een niet kan heb je altijd nog een 2e keus (dit klinkt niet zo aardig van mij...)
het is wel zo, altijd 2 nu kunnen we na 4 jaar waarschijnlijk op vakantie

mnkortleve schreef:Wel fijn om te lezen dat er ook mensen zijn die zo tevreden zijn met hun verzorgers.![]()
_Cowgirl Zat in je profiel te kijken hoe oud je ben en waar je vandaan kom, maar daar staat niets, misschien een advertentie plaatsen of een stukje in je profiel zetten er zijn toch mensen die er in kijken als hier wat geplaatst word.
Er lezen meer mensen mee als je denk.

(Ik heb wel eens een paard voor 2 maanden verzorgd, alleen maar omdat ik um zo leuk vond, kon me niet schelen dat het zo kort was, dus vandaar dat ik er een andere mening over heb)
Citaat:Ja dag!
Jij wilt geholpen worden en dan moeten wij geld betalen voor werken!
Ik doe het met liefde maar ik ga geen geld betalen terwijl jij op je luie kont zit!
Citaat:Hallo
Ik ben ... en ik ben 13 jaar aud en ik heb 9 jaar rijevaring
ik heb voor mensen al eerde vaker gereden
ik zou graag op u fjord willen rijden Maar wat zij de bijdraagers
en blijvt u fjord op u stal staan of mag die ook verplaats worden voor een tijdje?
IK zou hen graag willen verzorgen !