Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
billy3105 schreef:BOKTMANDYY schreef:Jeetje that sucks patricia en christa, het moet je ook maar echt treffen, maar tegenwoordig wilen bijrijdster niet meer betalen, mij maakt het niet uit of ik moet betalen, ik snap dat aan de ene kant wel, ik heb het gewoon getroffen.
Heel fijn billy, leuk een mannelijke bijrijder, hoor je niet vaak, wel jammer. Ondanks dat er toch veel mannelijke ruiters zijn. Erg fijn dat je er ook 2 heb, voor r geval de een niet kan heb je altijd nog een 2e keus (dit klinkt niet zo aardig van mij...)
het is wel zo, altijd 2 nu kunnen we na 4 jaar waarschijnlijk op vakantie
mnkortleve schreef:Wel fijn om te lezen dat er ook mensen zijn die zo tevreden zijn met hun verzorgers.![]()
_Cowgirl Zat in je profiel te kijken hoe oud je ben en waar je vandaan kom, maar daar staat niets, misschien een advertentie plaatsen of een stukje in je profiel zetten er zijn toch mensen die er in kijken als hier wat geplaatst word.
Er lezen meer mensen mee als je denk.
Citaat:Ja dag!
Jij wilt geholpen worden en dan moeten wij geld betalen voor werken!
Ik doe het met liefde maar ik ga geen geld betalen terwijl jij op je luie kont zit!
Citaat:Hallo
Ik ben ... en ik ben 13 jaar aud en ik heb 9 jaar rijevaring
ik heb voor mensen al eerde vaker gereden
ik zou graag op u fjord willen rijden Maar wat zij de bijdraagers
en blijvt u fjord op u stal staan of mag die ook verplaats worden voor een tijdje?
IK zou hen graag willen verzorgen !