Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Em_ schreef:Hier een klein probleempje, bijrijdster doet het hartstikke goed, maar kan door omstandigheden even niet komen (en kan waarschijnlijk ook een tijdje niet uitmesten).. En ik heb wel iemand nodig die 1x doordeweeks uitmest, want dat is voor mij lastig vanwege m'n fulltime baan. (Paard staat op een stal waar iedereen helpt met uitmesten)
Ik ken wel nog een meisje die graag wilde helpen met m'n paard (was zeg maar m'n 2e keus toen ik een bijrijdster zocht), maar vind dat eigenlijk ook weer l*llig voor haar, want het is dan waarschijnlijk maar tijdelijk. Wat zouden jullie doen?
Em_ schreef:Hier een klein probleempje, bijrijdster doet het hartstikke goed, maar kan door omstandigheden even niet komen (en kan waarschijnlijk ook een tijdje niet uitmesten).. En ik heb wel iemand nodig die 1x doordeweeks uitmest, want dat is voor mij lastig vanwege m'n fulltime baan. (Paard staat op een stal waar iedereen helpt met uitmesten)
Ik ken wel nog een meisje die graag wilde helpen met m'n paard (was zeg maar m'n 2e keus toen ik een bijrijdster zocht), maar vind dat eigenlijk ook weer l*llig voor haar, want het is dan waarschijnlijk maar tijdelijk. Wat zouden jullie doen?
mnkortleve schreef:Mijn bijrijdster kwam met de mededeling dat ze zeker 5 a 6 maanden niet kon komen om te rijden wegen verbouwing, soms kwam ze even aanwaaien, maar vaak hield het daarbij op.
Heb het toen voor lief genomen, maar als ik achteraf had geweten hoe het zou gaan lopen dan had ik gelijk al afscheid genomen, maar goed in de toekomst kijken kan je niet.
Dat mijn paard drachtig was en ze dus een veulen kreeg dat was wel erg, want dan kon ze steeds niet rijden dat las ik hier op bokt, maar nergens staat dat ze zelf zoveel maanden niet kon omdat ze moest verbouwen.
_Cowgirl schreef:mnkortleve schreef:Mijn bijrijdster kwam met de mededeling dat ze zeker 5 a 6 maanden niet kon komen om te rijden wegen verbouwing, soms kwam ze even aanwaaien, maar vaak hield het daarbij op.
Heb het toen voor lief genomen, maar als ik achteraf had geweten hoe het zou gaan lopen dan had ik gelijk al afscheid genomen, maar goed in de toekomst kijken kan je niet.
Dat mijn paard drachtig was en ze dus een veulen kreeg dat was wel erg, want dan kon ze steeds niet rijden dat las ik hier op bokt, maar nergens staat dat ze zelf zoveel maanden niet kon omdat ze moest verbouwen.
Dat is wel heel erg vervelend zeg! Zeker dat je dan zulke dingen op Bokt moet leveren, terwijl jij haar zoveel bied en zijzelf 5 a 6 maanden niet voor jou paard kan zorgen en rijden..
Is dit nog steeds je bijrijder?
chelle_dora schreef:Over de hele verzorgsters kwestie die in dit topic meepraten; hartstikke leuk hoor dat jullie een bijrijdpony hebben gevonden, maar ga hier niet je dagelijkse avonturen vertellen en open daar gewoon een kletstopic voor of ga in het verzorgpony-zoeken-topic verder kletsen; ik ga bij 'jullie' topic toch ook niet iedere keer vertellen hoe mijn bijrijdster met mijn pony heeft gereden? Dat is in feite wel wat jullie hier doen namelijk, maakt verder niet uit maar het is wel een beetje irritant...
Celiien schreef:Mnkorteleven,, god wat naar zeg! Ben wel benieuwd! Ik ben nog steeds tevreden, ze gaat nu ook haar manegelessen afzeggen zodat ze een keer extra kan cq met die van mij lesjes kan meepakken
BOKTMANDYY schreef:Jeetje that sucks patricia en christa, het moet je ook maar echt treffen, maar tegenwoordig wilen bijrijdster niet meer betalen, mij maakt het niet uit of ik moet betalen, ik snap dat aan de ene kant wel, ik heb het gewoon getroffen.
Heel fijn billy, leuk een mannelijke bijrijder, hoor je niet vaak, wel jammer. Ondanks dat er toch veel mannelijke ruiters zijn. Erg fijn dat je er ook 2 heb, voor r geval de een niet kan heb je altijd nog een 2e keus (dit klinkt niet zo aardig van mij...)