Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden, deel 4

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

BOKTMANDYY

Re: Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden, deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 22:33

Morgen even iemand bellen, afspraak maken voor het weekend, kreeg een mail van deze meneer, hij had me 2x gemails, angezien ik een drukke week had, geen tijd om mijn mail te openen, oeps :=
Heel mooi dressuur paard, jong beestje, in de buurt, ik zeg doen

BOKTMANDYY

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-14 19:51

Morgen afspraak gemaakt met de man van het dressuurpaard, even kijken hoe en wat en misschien word het wat

Vi2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-14 21:51

Jaaaa 2e date met Kayleigh om nog eens nader kennis te maken met Vilord *\o/*
Afgelopen maandag 1e kennismaking en meneer natuurlijk uitgerekend toen in lekker protest! (gelukkig zat ik er op)

Ze ging er wel op en een uur lang in stap hebben we allerlei oefeningen gedaan met hem, want ze vond het wel een beetje spannend (heeeelll begrijpelijk :j ) Maaar nu gaan we morgen weer heen dus ik ben positief ingesteld, Vi lijkt iig wel nieuwsgierig naar haar te zijn! :+

mnkortleve

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-14 22:09

_PatriciaH schreef:
Eigenlijk heb je er dan niets aan....als je echt iemand zoekt die verdeeld over de week komt en nu alleen het weekend, zo te lezen kan ze ook echt niet een keer doordeweeks anders kon je dat afspreken dat als ze een dagje geen school had dat ze kwam maar dan blijft ze wel daar. Hoop dat je ook snel iemand vind!

Dat is nou ook het probleem van een vriendin van mij, komt maar wanneer ze zin heeft schiet niet echt op voor het paard barst van de energie en dan het maar raar vinden dat ze niet te rijden is.
Ze zit er nu toch serieus over na te denken om op zoek te gaan naar een andere bijrijdster, ik snap dat van sommige niet hoor ze betaald maar een kleine bijdrage en mag zo vaak komen in de week als ze wil en dan komen ze steeds niet.
Ff off topic :o paard staat in Bergen NH dus als iemand in de buurt op zoek is. :P

Vi2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-14 22:15

mnkortleve schreef:
_PatriciaH schreef:
Eigenlijk heb je er dan niets aan....als je echt iemand zoekt die verdeeld over de week komt en nu alleen het weekend, zo te lezen kan ze ook echt niet een keer doordeweeks anders kon je dat afspreken dat als ze een dagje geen school had dat ze kwam maar dan blijft ze wel daar. Hoop dat je ook snel iemand vind!

Dat is nou ook het probleem van een vriendin van mij, komt maar wanneer ze zin heeft schiet niet echt op voor het paard barst van de energie en dan het maar raar vinden dat ze niet te rijden is.
Ze zit er nu toch serieus over na te denken om op zoek te gaan naar een andere bijrijdster, ik snap dat van sommige niet hoor ze betaald maar een kleine bijdrage en mag zo vaak komen in de week als ze wil en dan komen ze steeds niet.
Ff off topic :o paard staat in Bergen NH dus als iemand in de buurt op zoek is. :P

Ben niet op zoek maar welke stal sta je? (ff off topic) ik sta in zuid scharwoude !
klein stukje hihi

Jniena

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-14 22:37

pff het zoeken wil hier ook niet echt, er staat nergens een advertentie op die me aanspreekt, of ze vermelden alleen maar wat hun 'eisen' zijn en niet wat ze kunnen/wat hun ervaring is...
ik wil het eigelijk eerst zo proberen voordat ik een advertentie plaats maar de moed begint me een beetje in de schoenen te zakken.

lienieminie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-14 23:49

BOKTMANDYY schreef:
Morgen afspraak gemaakt met de man van het dressuurpaard, even kijken hoe en wat en misschien word het wat

ga aub niet alleen!!
[VVDD] PAS OP!! HEEL ERG BELANGRIJK!!

alleen een waarschuwing!!

lienieminie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-14 23:51

mnkortleve schreef:
_PatriciaH schreef:

ik mag ook komen wanneer ik zin heb maar ik probeer sws op elke zondag te gaan en dan als ik een keer vroeg uit ben of zin heb om te rijden ga ik ook gewoon langs maar ik zelf vind het ook fijner als het paard weet waar hij aan toe is

Ben niet op zoek maar welke stal sta je? (ff off topic) ik sta in zuid scharwoude !
klein stukje hihi[/quote]

lienieminie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-14 23:51

^^dat laatste stukje hoort er niet bij srry := ^^

mnkortleve

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 11:15

lienieminie schreef:
ik mag ook komen wanneer ik zin heb maar ik probeer sws op elke zondag te gaan en dan als ik een keer vroeg uit ben of zin heb om te rijden ga ik ook gewoon langs maar ik zelf vind het ook fijner als het paard weet waar hij aan toe is

Voor sommige mensen werkt dat, maar sommige niet.
Maar het gaat er in dit geval om dat er afgesproken word dat ze gaat terwijl de eigenaar een weekeind weg is en dan gaat ze weer niet, op zulke mensen kun je gewoon niet bouwen, gelukkig is er een ander heen gegaan, maar afspraak is afspraak en die moet je gewoon nakomen.
Voor zowel het paard als de eigenaar is dat prettiger en het voorkomt vele ergernissen.

lienieminie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 11:33

Ja dat begrijp ik^^

BOKTMANDYY

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 17:58

Ben geweest, de meneer van luna was heel tevreden en ik ben welkom ;)

_PatriciaH

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 18:55

Gefeliciteerd!

BOKTMANDYY

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 19:32

Dankje wel, echt een heel leuk paardje
Afbeelding

Vi2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 22:20

wat een plaatje! super leuk voor je :)

elainelouise

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 22:24

Gefeliciteerd! Leuk paardje!

Lumea

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 23:00

Gefeliciteerd! Wat leuk :)

tessyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 23:48

gefeliciteerd met je nieuwe uitdaging :D

Hier gaat het goed met de meiden, ze zijn nu 2x geweest waarvan 1x alleen.
Morgen gaan ze ook, ik ben benieuwd :P

lienieminie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-14 00:26

BOKTMANDYY schreef:

ik ben echt super blij voor je wat een beauty!! wat is zijn/haar naam??

Lumea

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-14 00:28

lienieminie schreef:
BOKTMANDYY schreef:

Ik denk Luna haha

lienieminie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-14 00:33

lienieminie schreef:
BOKTMANDYY schreef:

Ik denk Luna haha[/quote]

oowwwhh whahah _O- sorry ben ziek kan niet goed nadenken %) maar wel dom :=

BOKTMANDYY

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-14 01:17

Haha, ja luna heet ze, het is een 8 jarige dressuurmerrie, maar de eigenaar (ik ben slecht in schatten) ik denk tussen de 50 - 60 ? _O- kan haar niet rijden maar is een echte paardenman, loopt met de kar met luna. Luna heeft dus een hele tijd stil gestaan en vind het heel speciaal om te zien wat een band die 2 hebben. Ik ging er even op, en aangezien de buitenbak wel heel drassig en modderig was gingen we een rondje buiten, zodra theo uit zicht was ging luna omhoog. Toen zijn we maar voor mijn veiligheid terug gegaan en in de bak nog even geprobeerd. Heb zelf al gemerkt dat luna eerst vertrouwen moet krijgen wil ze voor je werken, ik mag komen wanneer ik wil en ga eerst echt alleen maar grondwerk met haar doen om een beetje vertrouwen te krijgen, en afgesproken met theo dat als ik met haar bezig ben het liever alleen wil doen, want ze let te veel oo theo :+

lienieminie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-14 12:17

Goed bezig!! Je lijkt echt heel erg op mij 1 dag (of twee weet niet precies) en gelijk helemaal verliefd, onderschrift veranderen etc. Haha top! +:)+

BOKTMANDYY

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-14 13:09

Ben ook nu echt al helemaal weg van haar, vandaag weer geweest, gereden en het ging top

Jniena

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-14 13:11

aah wat fijn dat het zo goed bevalt.