Heel mooi dressuur paard, jong beestje, in de buurt, ik zeg doen
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
_PatriciaH schreef:Eigenlijk heb je er dan niets aan....als je echt iemand zoekt die verdeeld over de week komt en nu alleen het weekend, zo te lezen kan ze ook echt niet een keer doordeweeks anders kon je dat afspreken dat als ze een dagje geen school had dat ze kwam maar dan blijft ze wel daar. Hoop dat je ook snel iemand vind!
mnkortleve schreef:_PatriciaH schreef:Eigenlijk heb je er dan niets aan....als je echt iemand zoekt die verdeeld over de week komt en nu alleen het weekend, zo te lezen kan ze ook echt niet een keer doordeweeks anders kon je dat afspreken dat als ze een dagje geen school had dat ze kwam maar dan blijft ze wel daar. Hoop dat je ook snel iemand vind!
Dat is nou ook het probleem van een vriendin van mij, komt maar wanneer ze zin heeft schiet niet echt op voor het paard barst van de energie en dan het maar raar vinden dat ze niet te rijden is.
Ze zit er nu toch serieus over na te denken om op zoek te gaan naar een andere bijrijdster, ik snap dat van sommige niet hoor ze betaald maar een kleine bijdrage en mag zo vaak komen in de week als ze wil en dan komen ze steeds niet.
Ff off topicpaard staat in Bergen NH dus als iemand in de buurt op zoek is.
BOKTMANDYY schreef:Morgen afspraak gemaakt met de man van het dressuurpaard, even kijken hoe en wat en misschien word het wat
mnkortleve schreef:_PatriciaH schreef:Eigenlijk heb je er dan niets aan....als je echt iemand zoekt die verdeeld over de week komt en nu alleen het weekend, zo te lezen kan ze ook echt niet een keer doordeweeks anders kon je dat afspreken dat als ze een dagje geen school had dat ze kwam maar dan blijft ze wel daar. Hoop dat je ook snel iemand vind!
Dat is nou ook het probleem van een vriendin van mij, komt maar wanneer ze zin heeft schiet niet echt op voor het paard barst van de energie en dan het maar raar vinden dat ze niet te rijden is.
Ze zit er nu toch serieus over na te denken om op zoek te gaan naar een andere bijrijdster, ik snap dat van sommige niet hoor ze betaald maar een kleine bijdrage en mag zo vaak komen in de week als ze wil en dan komen ze steeds niet.
Ff off topicpaard staat in Bergen NH dus als iemand in de buurt op zoek is.
lienieminie schreef:ik mag ook komen wanneer ik zin heb maar ik probeer sws op elke zondag te gaan en dan als ik een keer vroeg uit ben of zin heb om te rijden ga ik ook gewoon langs maar ik zelf vind het ook fijner als het paard weet waar hij aan toe is