Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Pattypaard schreef:Robin__ schreef:ik wil friet
Moet je dat halen
Rafaela schreef:jaa dus, ? ze kan het toch altijd proberen ? anders kan ze het nog altijd veranderen, dat is niet iets waar wij ons mee mogen bemoeien. ze weet nou heus wel wat jullie er van vinden.
Ier schreef:Maar dokters weten wel waar ze over praten Patty.
Oke een tijd niet mogen rijden is niet leuk,
Maar je kan het alleen maar vergroten met een kans dat je een hele periode of misschien wel nooit meer mag rijden,
Sjah dan zou ik toch voor t eerste kiezen..
En trouwens, rijden is toch niet het allebelangrijkste..
Je kan altijd nog poetsen..
Ier schreef:En ja, ik zou nog steeds naar Lonan gaan als ik niet zou mogen rijden.
Zou hij ziek worden of kreupel dan ben ik echt niet zo dat ik niet meer kom opdagen. Of als ik zelf niet kan rijden.
Want hij is gewoon liefste pony ooit..
En als je iemand bent die het rijden het belangrijkste vind.
Sorry maar dat vind ik echt een ernstige zaak..
Ier schreef:En ja, ik zou nog steeds naar Lonan gaan als ik niet zou mogen rijden.
Zou hij ziek worden of kreupel dan ben ik echt niet zo dat ik niet meer kom opdagen. Of als ik zelf niet kan rijden.
Pattypaard schreef:Ier schreef:En ja, ik zou nog steeds naar Lonan gaan als ik niet zou mogen rijden.
Zo ben ik ook
Ik ga nog altijd naar Mariska en Nike als ik niet kan rijden, of wel zou kunnen maar als de pony waarop ik wil gaan rijden zich niet lekker voelt ofzo dan doe ik dat niet. (zoals nu met Nike. Als ze zelf aangeeft weer wat te willen doen dan doe ik dat wel weer)
En als ik meerdere keren per dag ga, soms rijd ik dan nog niet eens.
Ben daar ook makkelijk 4 uur zonder op un pony te zitten.
This echt niet alleen rijden. Maar rijden hoort er bij mij wel bij.
En ja, als je écht verder wil komen dan is rijden ook belangrijk natuurlijk. (in het rijden dan wel)
Maar dan vind ik ook weer dat je niet direct moet stoppen als er un klein dingetje is.
Maar niet iedereen is zo.