Begint me moeder weer wat te zeiken. De blaadjes zijn hier en moet ik nu direct gaan meehelpen vouwen enz. begint ze wat half tegen me te schreeuwen omdat ik zei dat ik honger heb en graag eerst iets wil eten. :S
Gister kwam ik op stal, winona mocht weer voor't eerst weer naar buiten apart met wendie en een andere haf int land... nou ok leuk ik loop daar heen met een lekkere brood, loopk het land is staat noontje daar in hoekje met allemaal bloed op dr voorbenen blijkt ze WEER getrapt te zijn dus ik dr uit weiland gehaald kijken of ze niet kreupel liep, nou dat gelukkig niet ( ) maar het was wel flink open, dus afgespoten spulletje dr op gedaan en dr in een ander stuk land gezet met wendie... Ik was gewooN ZOOO boos, Ze moeten elke keer winona hebben Kanniet wachten tot we een nieuwe stalling gevonden hebben
klote mies het is wel het instinct he.. misschien gebeurt heb op de andere stalling ook wel, voor de rolbepaling enzo.. you never know maar wel zielig voor der
Ik luister de laatste dagen alleen de volgende nummers:
Marco Borsato en Trijntje oosterhuis - Een wereld zonder jou Marco Borsato - Waarom nou jij Marco Borsato - Dit was je leven Rhianna - Final Goodbye Marco Borsato - Afscheid nemen bestaat niet