t is een kleine bijdrage, dus heb ik er wel voor over!!!!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

bella8 schreef:Ik heb zelf een verzorgpaard een ruin van 4 jaar. Ik hoef er niks voor te betalen. Ik heb ook een verzorgpony gehad en daar moest ik wel helft van het stalgeld betalen. Ik vind het best redelijk als er een bijdrage word gevraagd jij rijd wel op die pony of paard en leent hun spullen.
pol_suprknol schreef:voor mijn verzorgpony is het anders:
ik moet 75 euro per maand betalen maar ik word wel volledig vrij gelaten alleen nu nog even niet want we gaan der eerst samen inrijden. Verder is het zo dat ze iemand wel moest hebben die wat kon meebetalen omdat ze nog een paard heeft ze staan op een pensionstal in de randstad en ze heeft net een nieuw huis. Omdat ik op "mijn pony" dus nog niet kan rijden mag ik ook af en toe is op haar andere beessie rijden
Is wel zo netjes.DunDijk schreef:Nannes schreef:Eigenlijk vind ik betalen voor een verzorgpaard ook niet kunnen. Je doet wat voor hun en ze verdienen er nog mee ook. en vooral als je ook nog de stallen enzo moet mesten.
Maar jij mag WEL op hun paard rijden.
Als jij op een manege paard rijd moet je ook betalen.
_lies_ schreef:Ik betaal 50 euro per maand voor mijn verzorgpaard, dat bedrag deel ik met een ander meisje.
Nou ja zo werkt het nu eenmaal.
Hoewel ik nogsteeds vind dat wij eigenaren van paarden een dienst verlenen, maargoed.
Ik mag iig wel alles met het paard
Ik heb Andrew 5 jaar "op proef" gehad
Als het niet klikt, kun je zo een ander paard zoeken.sandr0 schreef:vind t wel verbasend dat mensen wel op een manege paard rijden en er voor willen betalen maar als een eigenaar geld er voor vraagt is t ineens stom.