Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
bromfiets schreef:Vanuit roosendaal afslag vosdonk/hoeven, aan het einde van de afrit rechtsaf richting sprundel en dan staat ze gelijk rechts naast de afrit eigenlijkMet de fiets moet je door st. willebrord rijden
Starlight98 schreef:Lianne86 schreef:Zaterdag komt er iemand rijden, nu heeft iemand die op stal al een bijrijdpaardje heeft, aangeboden die van mij erbij te gaan rijden... Op zich... Ze rijdt netjes... maar ik ben weer zo bang dat het zoals bij een van de vorige gaat... kreeg een ander paard en mijn paard kwam op de 2e plek... dus echt "wanneer ze tijd en zin had om er nog 1 te doen" :S En dat wil ik dus ook niet! Nouja, zaterdag maar afwachten...
Als je verder nog niemand anders hebt, zou die andere misschien wel handig zijn, zodat je paard toch al wat extra beweging krijgt. En misschien vindt ze jouw paard juist erg leuk, zodat die op de eerste plek komt.
Hippepony schreef:Ik heb een tijdje nagedacht en als jullie het een leuk idee lijkt, ga ik zelf een topic over, maar wat dachten jullie over een verzorgHONDgewoon uitlaten, mee op cursus enz. Je kunt misschien minder dan met een pony, maar voor verschillende meisjes is het misschien een oplossing.
Okee. als ik het zo lees denk ik echt van hoe kwam ik hier ooit opals jullie het niks vinden, gewoon zeggen hoor. En dan kruip ik ook weer onder mijn steen
Alfi2010 schreef:Ben ik te veel eisend?
Hier mijn advertentie: http://www.bokt.nl/markt/ad/105254/door ... -haflinger
Kreeg vanmiddag een reactie van iemand van 13 jaar die minimaal een uur moet fietsen om hier te komen. Na wat heen en weer gemail kreeg ik de indruk dat dit niet het type was wat ik zoek voor mijn paard. Dit ook duidelijk geprobeerd uit te leggen (een paar punten waarom ik haar heb afgewezen: ze heeft geen ervaring met verzorgpaarden, terwijl we dat wel zoeken, ze geeft zelf aan "te weten waar ze mee bezig is" en "kan zichzelf prima redden" en ze "heeft dus geen begeleiding nodig!", verder heeft ze geen geld voor lessen terwijl we dit wel vragen in de advertentie, het gaat voornamelijk om het rijden want als ze niet mag rijden komt ze niet een uur hierheen fietsen, terwijl er duidelijk gevraagd wordt niet te reageren als het alleen om het rijden gaat en zo nog een paar dingen waardoor ik begon te twijfelen aan haar kunde).
Na wat heen en weer gemail een paar keer duidelijk afgesloten met sorry: ik zoek toch liever iemand anders.
Krijg ik net de volgende reactie terug: je moet eens wat minder veeleisend zijn er zijn al meer dan 300 mensen die je advertentie hebben gelezen en je hebt nog steeds niemand aan wie ligt dat denk je!
Dus mijn vraag: ben ik veeleisend? Misschien nog wat tips om de advertentie aan te passen?
PS: dat ik dit soort reacties krijg sterkt mij weer in mijn mening dat een 13 jarige niet geschikt is voor mijn paard, sorry voor de goede 13 jarigen die wel wat willen leren.
Kreeg vanmiddag een reactie van iemand van 13 jaar die minimaal een uur moet fietsen om hier te komen. Na wat heen en weer gemail kreeg ik de indruk dat dit niet het type was wat ik zoek voor mijn paard. Dit ook duidelijk geprobeerd uit te leggen (een paar punten waarom ik haar heb afgewezen: ze heeft geen ervaring met verzorgpaarden, terwijl we dat wel zoeken, ze geeft zelf aan "te weten waar ze mee bezig is" en "kan zichzelf prima redden" en ze "heeft dus geen begeleiding nodig!", verder heeft ze geen geld voor lessen terwijl we dit wel vragen in de advertentie, het gaat voornamelijk om het rijden want als ze niet mag rijden komt ze niet een uur hierheen fietsen, terwijl er duidelijk gevraagd wordt niet te reageren als het alleen om het rijden gaat en zo nog een paar dingen waardoor ik begon te twijfelen aan haar kunde).
Na wat heen en weer gemail een paar keer duidelijk afgesloten met sorry: ik zoek toch liever iemand anders.
Krijg ik net de volgende reactie terug: je moet eens wat minder veeleisend zijn er zijn al meer dan 300 mensen die je advertentie hebben gelezen en je hebt nog steeds niemand aan wie ligt dat denk je!
Dus mijn vraag: ben ik veeleisend? Misschien nog wat tips om de advertentie aan te passen?
PS: dat ik dit soort reacties krijg sterkt mij weer in mijn mening dat een 13 jarige niet geschikt is voor mijn paard, sorry voor de goede 13 jarigen die wel wat willen leren.