Laat wel zien hoe goede band jij met boke hebt!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik zeg niet dat ik dit ook ga kunnen als de hoefsmid erbij is
maar toch .. Het had vandaag ook helemaal anders kunnen lopen, zeker omdat hij toch ook duidelijk (spier)pijn heeft, en dan nog zo braaf doen wat ik vraag .. superknol
die is vroeg bang voor mannen geworden ook een drama! 
[***] schreef:Ik had niet verwacht dat Boke na 3 dagen nog zo zou reageren op mensen (mannen), maar blijkbaar heeft het hem toch diep geraakt zeg maar... Hij loopt ook nog heel erg moeilijk enzo, dus hij is in het algemeen niet zo happy. Heb er wel vertrouwen in dat het weer goed komt, maar of daar plaats in is voor een 14 jarig meisje wat nog alles moet leren ... ik denk het eigenlijk niet
Maar jullie vinden het dus niet vreemd als ik besloten heb dat ze haar kans verkeken heeft? Een paar dagen terug wilde ik door jullie haar nog een kans geven, maar nu heb ik echt iets van: het is goed geweest ...

) dus ik wilde kijken of ik morgen wat van haar zou horen .. Of ze een bericht zou sturen of ze mocht komen of niet ... Als ze dat niet doet is het helemaal definitief, als ze dat wel doet haar laten komen en het er eens over hebben? Hoe moet je zoiets doen?
) 
) maar ik wist al niet zo goed of het wel paste en nu gaat dit helemaal niet meer passen. Eén zo'n actie bij haar als vandaag bij mij en ik weet niet wat er gebeurd was .. ze zit 'm al aan te manen (zonder succes, maar bon) om stil te staan als hij eens 1 stap opzij zet om iets goed te bekijken ... Je moet echt kunnen inschatten wanneer hij gewoon rustig is en dingen bekijkt, of wanneer hij echt gaat in paniek raken ... En dat zie ik haar toch niet doen, ik vind het zelf nog enorm moeilijk. Ik zal op zo'n momenten ook vast wel eens fouten maken, maar als ik eronder lig dan ben ik het, en niet een 14-jarige meid die eigenlijk niks met de pony te maken heeft ...
Maarja, ze is sowieso niet de persoon van veel woorden, hoeft ook niet, maar ze had wel even kunnen vragen hoe het met [***] was lijkt mij ...