Dat lijkt me namelijk supergezellig en leerzaam. De advertentie heb ik vandaag geplaatst dus ik hoop echt dat ik een reactie krijg, maar we zullen zien... Ik wil ook best een paard gaan bijrijden, maar nu nog niet want ik pak het rijden pas sinds ongeveer een maand weer op (1x per week op de manege) na 4,5 jaar gestopt te zijn. (dus wel al rijervaring hoor, maar door die lange break moet je toch weer veel rijden om je balans helemaal terug te krijgen, erg frustrerend soms!) Heb daarom besloten dat het niet verstandig is om gelijk al alleen bezig te zijn met een paard, en als er iemand bij is leer ik veel meer. Dan hoor je immers wat je kan verbeteren en wat je goed doet, en dat geeft een hoop meer zelfvertrouwen dan wanneer je zelf een beetje gaat lopen klooien...Maar tsjonge als ik sommige verhalen hier op dit forumdeel/ in dit topic lees dan heb ik echt het idee van zo ga ik nooit een leuke paardeneigenaar vinden: die hebben al meteen een oordeel van "Daar heb je weer zo'n..."
Maar ik ga mijn best doen om een leuk paard en een leuke eigenaar te vinden, er is vast wel iemand die het leuk vindt om eens in de zoveel tijd niet alleen naar stal te gaan. Er zijn hier toch genoeg paarden in de buurt zou je denken (alleen al op Wennekers staan er honderden) 
Als iemand een tip heeft, ik houd me aanbevolen...
[edit] Typfoutje
Is ook niet meer dan normaal, maar wel belangrijk. Maar als het echt goed moet werken moet het wel van 2 kanten komen denk ik 

Jij bent volgens mij heel gelukkig met jouw verzorgpaarden Marlinde 
(Niet dat jullie niet aardig zijn hoor
)
, want is toch wat langer geworden als ik bedoelt had