Omdat ik iets te zwaar werd Moet nog 4,5 kilo ofzo eraf
Ja van hardlopen krijg ik ook altijd blessures.. ik kan natuurlijk ook gewoon wandelen ofzo. Is ook wel leuk Fietsen deed ik eerst ook heel veel, 2 keer per week naar Fire (kwartier erheen, kwartier terug) en dan nog ongeveer 2 keer in de week naar mn werk wat een half uur is.. maar nu is dat allemaal weggevallen dus doe ik echt totaal niets meer echt niet goed!
Hoe zwaar weeg je dan als ik vragen mag? mag eventueel ook via pb ik wil later ook dietiste worden allemaal aankomen dus of heel erg afvallen, dan worden jullie mijn klanten
Laatst bijgewerkt door Meliaforever op 06-12-07 20:22, in het totaal 1 keer bewerkt
Oh mag je best weten hoor ik woog bijna 80 toen ik begon.. weeg nu 74,5 En ik ben 1.66 maar echt iedereen zegt dat ze het niet aan me zien.. het zit er toch echt
Tja, ik word gewoon écht niet zwaarder Kan snassen wat ik wil, maar dat helpt toch niet. Mensen denken ook vaak dat ik anorexia heb (maar dat zeggen ze dan niet natuurlijk). Maar goed, laat ze maar denken.
Nou, mijn vader heeft al 2x in het ziekenhuis gelopen voor een te snel werkende schildklier, zit ook een beetje in zijn familie. Maar mijn schildklier werkt in ieder geval niet té snel, want ik blijf steeds op hetzelfde gewicht. Neem aan dat ik alleen maar af zou blijven vallen als 'ie echt te snel zou werken?
Ik ben 1.73, weeg nu 60 ongeveer? 3kwart jaar geleden was dat 46.8 Maar toen lag ik in het ziekenhuis Laatst nog iemand op school: Jij had toch anorexia, haha, ik lachen en maar even uitleggen wat er was