Cool Robin .. Whaha mn mams vind Lonan lief (A).. Liefste paardje dat ze kent > Al kent ze dr niet veel mr goed .. En ze vond 't wel stoer als ze mij nr de bak zag stappen in de berm
Idee.. Is er belangstelling bij 'n site van ons.. Met nieuwtjes etc & belangrijke datums van elke VZmiepje.. Zo kan iedereen 't nieuws van elkaar beetje bijhouden.. De belangrijke dingen..
Haha, vind je me echt boeiend? Ahh, moet er ook wel een paardje te vinden zijn wat me interesseerd, en een eigenaar die me zeven weken kan missen van de zomer
*zo nog even bijlezen Rijden vandaag ging opzig wel goed, Nike zit niet helemaal goed bij der hals dus vandaag maar steeds wat oppakken en dieper rijden (gaat ze beter rond lopen) en weer lang laten. Ging wel goed behalve dat ze steeds veels te hard wou gaan Maarja, in de galop ging ze ook helemaal omlaag , heeft ze tijdje niet zo goed meer gedaan. Laterna nog fftjes op de akker gaan draven en uitstappen. Waren 2 tractors daar met mensen die ik beetje ken. En Nike is bang voor tractors.. ging ze eerst altijd helemaal trillen en helemaal in paniek raken. 1e man zette de tractor van tevoren al stil en kwam even naar me toe en hielp beetje omdat Nike eerst achteruit liep en niet vooruit ging. Derlangs ging goed 2e tractor reed nog langzaam.. eerst liep ze der nog goed heen maar toen ging ze ineens achteruit lopen. Ik maar drijven, schopje gegeven. Hielp niet, even zelf achteruit laten lopen en toen stond ze stil. Man tractor ook maar even uitgezet en toen kreeg ik der weer vooruit. Liep ze derlangs alsof ut niks was Stilstaande/uitstaande tractors gaan al goed Mannen maar even bedankt voor dat wat ze wel waardeerde. Goeie tractortraining